Åke Vilse, hade du tagit dig den lilla tid det tar att läsa ett par rader så skulle du se att det var en fråga som var ställd. Citerar mig själv!
"Är det inte ungefär så en halalslakt går till. Förutom på ett slakteri och att dom är vända åt ett speciellt håll och någon säger något ?"
Jag vill att du letar upp det stycke jag har skrivit "Detta är halal" och kopierar in det här.
Vad jag har emot religion ?
I allmänhet tycker jag religion är skit. Religösa försöker hela tiden påverka resten av oss människor på politiska eller morala plan, vilket är totalt barockt och tillbakasträvande. Jag som icke troende vill inte bli påverkad efter vad jag anser en sagobok. Då lever jag heldre efter nån spännande sagobok med drakar och demoner, men även det vore fel...
Vad tror jag på ?
Jag tror på mig själv, jag tror på mina vänner, jag tror att jorden är rund och att alla människor på jorden är samma skit. Varken onda varken goda, bara någonstans där mitt i mellan.
Vart står jag ?
Jag står på fast mark med båda fötterna på jorden. Menar du politiskt så står jag igentligen ingenstans. Varken röd eller blå. När jag var tonåring var jag mer åt det anarkistiska hållet.
Min livsfilosofi:
Du blir behandlad som du själv behandlar andra.
Regler?
Jag lever efter min liberala moral. Läs ovan!
Nu ska jag använda nätet till att leta upp en dokumenterad halal slakt...
Länkar upp den sen så får vi se hur det går till.....