• Anonym (rökare)

-----Rökning under graviditeten-----

Måste bara få lätta mitt hjärta och säga det att jag e rökare o gravid och har läst många trådar här inne ang graviditet och rökning...
    Måste bara få säga det att jag e så trött på denna eviga diskussion som finns om hur farligt det är och om hur illa det är att se en gravid kvinna röka på stan bla bla..
    Vi rökare vet att det ser illa ut mm vi vet att det inte direkt e såå hälsosamt mmm..
    men det e vårt val... ni som tycker det e så illa mm trampar verkligen på oss gravida rökare.
    Vi har gjort detta val att röka så låt oss göra det , ni gör inte saken bättre genom att bara klaga...
    uch blir såå trött på dessa inlägg...
    Vile bara skriva detta .....
    Hoppas min åsikt inte trampas ner nu för vi alla har en åsikt...

• Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----
  • Tha Princes

idiblon

asså om du läser mitt fösta inlägg så är det verkligen riktat till dig .. för du är inne på VARJE tråd om rökning o på pekar o trycker ner människor.. o de är fan inte snällt.. tycker att man ska respektera männsikor som dom är.. som tex crack missbrukare i USA dem går på crack hela graviditeten o föder påtända oxå.. oja er för dem i stället.. ! ja tycker d är så patetsikt att sitta här o skriva sida efter sida på tråd efter tråd o bara tjafsa o trycka ner männsikor.. gör du det för att döva ditt eget dåliga sammvete eller?? man kan ju nästan tro de.. o även ni andra som sitter här o klagar. jag tror verkligen att ni måste sitta här o trycka ner människor för att ni ska må bättre eller??.. ja tror de.. o ja tar F*n inte åt mig ett skit av de ni skriver. min mamma rökte när ja låg i magen o jag har inget fysiska problem eller PSYKISKA som ni skriver.! ja har mvg i mina kuser i skolan o allt.. enligt er så blir ju rökarens barn sjuka i huvvet.. skriv hur mycket ni vill med de kommer till slut bara vara ni bessewissar som sitter här o snackar om era egna problem .. !!

• Tha Princes

listo

instämmer helt med de du säger.. o dessa människor kommer att gå in på dem sidorna o snacka samma sak som dem har gjort i alla dem andra trådarna oxå.. har sett dom på varje rök tråd tror jag.. :P

• Tha Princes

Anonym.. synd att du inte kan visa vem du är.och sitta här o skriva anonymt o påpeka männsikor gör att ingen äns tar åt sig om vad du skriver..

Ja kan inte fatta hur ni orkar.. ni kan ju inte lämna datan en sekund bara för att ni inte ska missa något inlägg ni får vara med o hugga emot om !!.. haha ja skrattar så högt över dessa människor. när ja var mindre så kallade man sånna som er .. please get a life! vissa kommer att röka o vissa inte. vissa dricker o vissa inte.. även under graviditeten. inget ni kan göra åt .. tyvärr.. även om ni skriver så fingrarna blöder..

o tror ni att ni får dem att röka mindre för att sitta här o trycka ner dem?? TROR NI VERKLIGEN DET?? när ni ger dem ångest?? nej de kan ja verkligen säga er att ni hjälper dem inte .. ni stjälper dem bara.. o sitta o stava med stora bokstäver att den o den är dum i huvet får mig att fundera vad som finns att tänka med. tycker då själv att denna person är dum som sitter o säger att andra är dumma i huvvet..! ja är iaf glad att min mamma lärde mig hyffs!!

• evaviola

The princes:Välkommen till tråden!

Vill bara fråga en sak. Ni som skriver att det är onödigt att "klanka" ner på de som röker o är gravida för de redan har dåligt samvete och vet hur mycket det skadar barnet, vad hjälper det?! Barnet blir inte mindre skadat bara för att mamman vet hur farligt det är. Så det är ett jävligt dåligt argument att köra med.

• juicy

tha princess

ja skrattar åt dig lika mkt...

min mamma lärde mig hyfs å ta HAND OM MITT BARN...

glad för d..

• Madee

Måste bara säga HERREGUD!!!!!
    Juicy alla får ha en mening. Och man ska inte behöva bli påhoppad för det. Ge nu upp detta och inse fakta. folk är olika och kommer alltid att vara det. Känner du att du bara vill gnälla av dig så gör det på något bättre sätt.
    Vill du bara att folk ska se det på ditt sätt så finns det smartare sätt att förmedla på.

Jag varken röker eller dricker tycker att det är lika illa båda delar, men jag gnäller inte på andra för det.

• evaviola

Vi bor här i lilla Sverige, ett land där alla får ha sina åsikter i fred. MAn får även ha diverse dumma saker som man gör ifred, för här i lilla Sverige vågar man inte säga ifrån. "sköt dig själv o skit i andra"..... Jo då, jättebra! Sen att det föds barn som är ganska så skadade för att mamman har rökt eller druckit under graviditeten, det är tydligen priset barnen får betala för Jantelagen.

• Tha Princes

HAHA ja kan skratta tillbax.. för jag röker inte heller!! men tycker inte att det är snällt att sitta o trycka ner människor.. o ingen som svarade på de ja skrev som min fråga tror ni att i får dem som röker att röka mindre?? ja vill ha ett svar på den frågan? jag tror inte det iaf. man ska inte dömma andra människor.! sånt lärde iaf min mamma mig oxå. att alla får vara som dem vill o göra som dem vill inget någon anann kan ändra på.

juicy
    har ja skrivit att du inte tar hand om ditt barn eller att någon annan inte göra de:? så du menar att rökande mammor inte kan ta hand om sina barn? .. jag mår helt utmärkt o är nog smart oxå skulle ja kunna tänka mig. smartare än att sitta o dömma människor.

visst har vi alla rätt att säga vad man tycker med inte i 86 sidor o inte VARJE tråd.. de blir ju lite tjatit.

skulle bli glad om någon av er som dömmer folk o trycker ner dem skulle kunna svara på min fråga? tror ni att ni får dem att sluta röka med erat snack eller få dem att röka mindre??.. ja tror inte de..

• puss

tha princes; smart nog att stava till "princess" och "döma"?

• evaviola

the princes:"visst har vi alla rätt att säga vad man tycker med inte i 86 sidor o inte VARJE tråd.. de blir ju lite tjatit."

Visst har vi rätt att s'ga vad vi tycker om det så blir 1000 sidor o väääldigt tjatit.

Och för att svara på din fråga. Ja, det finns faktiskt vissa här inne som har tänkt till när de läser dessa trådar och allvarligt försökt sluta röka!

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----