• Anonym (rökare)

-----Rökning under graviditeten-----

Måste bara få lätta mitt hjärta och säga det att jag e rökare o gravid och har läst många trådar här inne ang graviditet och rökning...
    Måste bara få säga det att jag e så trött på denna eviga diskussion som finns om hur farligt det är och om hur illa det är att se en gravid kvinna röka på stan bla bla..
    Vi rökare vet att det ser illa ut mm vi vet att det inte direkt e såå hälsosamt mmm..
    men det e vårt val... ni som tycker det e så illa mm trampar verkligen på oss gravida rökare.
    Vi har gjort detta val att röka så låt oss göra det , ni gör inte saken bättre genom att bara klaga...
    uch blir såå trött på dessa inlägg...
    Vile bara skriva detta .....
    Hoppas min åsikt inte trampas ner nu för vi alla har en åsikt...

• Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----
  • Tha Princes

Puss det är d som är meningen att ja ska stava de så. ja heter så på varje sida ja är medlem i.. =) om du nu kunde vara o på peka varför svarade du då inte på min fråga då?
    o jag har MVG i skolan så jag vet nog hur man stavar saker

så smart är jag nog :P:P:P

• evaviola

Tha princes: Du, kom ut i vuxenlivet, så ska du se att smarthet inte bara sitter i betyg

• pesonen

Ännu en röka-under-graviditeten-tråd

- Allvarligt.. Tror ni verkligen att ni kommer någonstans? Det blir bara ett "vi" mot "dem"...

De som röker under sin graviditet VET vad de gör, de VET att de skadar sina barn dvs. foster i magen MEDVETET! Låt dom göra det då! Det finns inget direkt vi kan göra. För kommer man och berättar att jag minsann var rökare när jag blev gravid OPLANERAT och ändå kunde lägga av med rökat så blir man PÅHOPPAD att man tror man är något.. Och svar ja, jag blev gravid oplanerat som rökare och lyckades lägga av och jag är fanimig stolt över mig själv utav bara helvete!!!!

FAN, VÄX UPP ERA FJORTISAR!!!!!!!!!!

• Tha Princes

evaviola: så du tycker inte då att det blir tjatit?? jag fattar inte hur man orkar.. TS skriver ju att hon är tröt på det. men ändå då är dem flesta som är inne här är sånna på påpekar.. det var väl dom hon var trött på? eller har jag fel?

• Beckah82
    Tha Princes skrev 2006-05-09 17:17:42 följande:
    Puss det är d som är meningen att ja ska stava de så. ja heter så på varje sida ja är medlem i.. =) om du nu kunde vara o på peka varför svarade du då inte på min fråga då?o jag har MVG i skolan så jag vet nog hur man stavar saker så smart är jag nog :P:P:P
    MVG i vad? Bild kanske?

Stavning och intelligens har inget med varandra att göra, det borde ju du veta som är så smart!

Jag vet många dyslektiker som råkar vara medlem i samma förening som jag själv, Mensa.
  • evaviola

Tha princes: Men om du nu tycker att det blir så tjatit, läs inte tråden då. Att TS blir trött på oss som är "dryga" skiter jag ett stort stycke i!

Du fick svar på din andra fråga, blev du nöjd med det eller det var fel svar?!

• Tha Princes

pesonen: jag håller med dig helt. jag är gravid med ja röker inte. fast ja rökte innan. så ja slutatde. o de var tungt o jag lider med dem som röker än o får sånna här som är med o trycker ner folk.. inte snällt tycker jag.

evaviola

nej men de ja menade var att hon(Puss) inte tyckte att jag var smart som stavade mitt inloggnings namn så som jag gör o jag förklarade det..
    o ni säger att barn till rökare bli dumma o får psykiska problem. o min mamma rökte när ja va i magen o jag PÅPEKAR att ja INTE ÄR DUM FÖR DET... läs inlägg som ja har skrivit tidigare

• evaviola

Tha princes: Vad bra att du inte blev dum för det, men det gör ju inte faktan annorlunda: Man KAN skada sitt barn ALLVARLIGT när man röker. Vissa blir väldigt sjuka, andra märker ingeting. Varför chansa?

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----