• Anonym (rökare)

-----Rökning under graviditeten-----

Måste bara få lätta mitt hjärta och säga det att jag e rökare o gravid och har läst många trådar här inne ang graviditet och rökning...
    Måste bara få säga det att jag e så trött på denna eviga diskussion som finns om hur farligt det är och om hur illa det är att se en gravid kvinna röka på stan bla bla..
    Vi rökare vet att det ser illa ut mm vi vet att det inte direkt e såå hälsosamt mmm..
    men det e vårt val... ni som tycker det e så illa mm trampar verkligen på oss gravida rökare.
    Vi har gjort detta val att röka så låt oss göra det , ni gör inte saken bättre genom att bara klaga...
    uch blir såå trött på dessa inlägg...
    Vile bara skriva detta .....
    Hoppas min åsikt inte trampas ner nu för vi alla har en åsikt...

• Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----
  • smurfpinglan

Idiblon

Nej tydligen inte!
    Fostren bettyder väl inget?

• Beckah82
    Tha Princes skrev 2006-05-09 18:12:13 följande:
    Beckah82 jaa du är rolig du :) aaa va skojj att du har svar på allt :) är så svartsjuk på dig för att du är så klok...(eller?)jag är iaf så glad att ja fortfarande har ett hjärta.. som jag känner med.. Snälla nån kan inte alla bara få vara som dem vill??
    Återigen så skriver du om andra saker som inte ens är relevanta och JA jag tror nog du är ganska avundsjuk eftersom du själv inte har något vettigt att skriva tillbaka, bara en massa påhopp hit och dit och kallar oss här inne moraltanter och omogna och hjärtlösa och allt vad du nu hittar på för spännande.

Om alla kan få vara som de vill?

NEJ! Det kan de INTE! jag accepterar inte att pedofiler är som de är, jag accepterar inte att barnmisshandlare slår sina barn, jag accepterar inte att folk häller i sig och sitt foster sprit, jag accepterar inte att folk röker när de är gravida.

NEJ nej och åter nej. Vi kan INTE ha ett samhälle där folk får vara som de vill!
  • juicy

hur mkt man än stöttar osv så letar rökare bara ursäkter för å fortsätta..ingen har ju slutat..utan dom vill bara ha ett OK så dom kan fortsäötta..lätta på samvetet lite...

• smurfpinglan

Tha princes

ja just ja! Där jag säger min åsikt utan att hoppa på månniskor med kränkande ord och svordommar. Ta lärdom vet ja

• Beckah82
    alexix skrev 2006-05-09 18:14:35 följande:
    Becka:Jag kan prata bara för mig själv, men inte skulle då jag sluta att röka för att du med flera sitter här på fl o skriker hur dum ihuvet jag är.Nä tjejjer , stötta andra istället för att sitta o trycka ner andra som har problem o behöver hjälp.
    Jag stöttar den som tar steget och slutar. jag tänker aldrig i mitt liv stötta den som sitter och försvarar sin och andras rökning. Jag tänker inte stötta den som gör NÅGOT elakt mot sitt barn. Stöttning från mig får man när man tar avstånd från det dåliga beteendet.
  • juicy

tha princes

varför dra upp en annan tråd???
    har du inget annat å komma me än att börja dra upp en annan tård i denna??

• idiblon

Tha Princes: Vad synd att du inte svarar på mitt inlägg.

• smurfpinglan

Juicy

Orkar man ens fråga *suck*

• Beckah82
    Tha Princes skrev 2006-05-09 18:16:15 följande:
    JAG RÖKER INTE OCH JAG ÄR GRAVID. O JAG SÄGER INTE ATT DET ÄR OK ATT RÖKA!!!! MEN OM EN MÄNNSIKA VILL RÖKA SÅ ÄR DET UPP TILL VAR OCH EN.. INTE NÅGOT ALLA ANDRA KAN GÖRA ÅT. VILL MAN SLUTA SÅ GÖR MAN DET FÖR MAN SJÄLV VILL DET. OCH INTE FÖR ATT ANDRA SÄGER TILL DEM!! O JAG SKRIVER FÖR ATT JA INTE TYCKER OM ATT GE MIG. JAG TYCKER SYND OM DEM MÄNNISKOR NI SITTER O DÖMMER..smurfpinglan: kvinnor med slöja ? ringer det en klocka?.. där är du med o påpekar o säger vad som är bra o inte bra..
    Vad skriker du om?
  • juicy

smufr

såååå omoget..
    fattar väl att d inte finns annat å komma med..löjligt.

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----