Tha Princes skrev 2006-05-09 18:23:03 följande:
Beckah82 a ja är så svartsjuk att ja nästan vill hoppa framför tåget !! HAHAHAH du är rolig du.. du får mig verkligen att skratta.. tack så mycket =)så du/ ni tycker att ja menar som att de är ok att vara pedofil!!! NEJ VA F*N.. det är inte så ja menar. men om en männsika vill röka så är de upp till den.. o gå o stoppa pedofiler istället.. o skriv till polis styrelsen o säg till dem att lägga ner lite mera tid på vålds brott o så.. det är ok att lägga ner sin energi på sånna saker. för brott är inte ok.o ni påstar asså att ja är för pedofiler o så ? eller vad menar ni alla...för de finns ju ingen som är med mig o det gör mig inget de heller..
Du ville ju att alla skulle få vara hur de vill...det innefattar även pedofiler.
Om en gravid mamma vill röka så är det upp till henne säger du...tja visst...rent lagligt så, ja. Men det betyder INTE att jag tänker hålla käft och blunda.
Det är även lagligt att mata sina barn med bara makaroner varje dag men det betyder inte att det är nyttigt för barnet.
Det är också lagligt att låta barnet cykla utan hjälm men det är inte lämpligt.
Det är också lagligt att hälla i sig sprit under graviditeten men det är inte lämpligt.
Det finns massvis av saker som föräldrar gör som jag INTE tänker hålla käften om. jag tänker INTE vara tyst och låta dem vara och göra sina egna val medan vi andra bara blundar. ALDRIG! jag väääägrar ge dem lugn och ro. Jag tänker i all evighet vara en jobbig, tjatig "hemsk" gnällmänniska. Väljer de att sluta så är det bara att säga "tummen upp". Då ska jag finnas där och stötta dem, men inte en sekund före de lägger av med dumheterna.
Hoppa inte framför tåget vännen, det vore ganska taskigt mot sin bebis...även om DU skulle känna för att hoppa framför tåget och det är DITT val så har ju inte din bebis något val.