• Anonym (rökare)

-----Rökning under graviditeten-----

Måste bara få lätta mitt hjärta och säga det att jag e rökare o gravid och har läst många trådar här inne ang graviditet och rökning...
    Måste bara få säga det att jag e så trött på denna eviga diskussion som finns om hur farligt det är och om hur illa det är att se en gravid kvinna röka på stan bla bla..
    Vi rökare vet att det ser illa ut mm vi vet att det inte direkt e såå hälsosamt mmm..
    men det e vårt val... ni som tycker det e så illa mm trampar verkligen på oss gravida rökare.
    Vi har gjort detta val att röka så låt oss göra det , ni gör inte saken bättre genom att bara klaga...
    uch blir såå trött på dessa inlägg...
    Vile bara skriva detta .....
    Hoppas min åsikt inte trampas ner nu för vi alla har en åsikt...

• Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----
  • smurfpinglan

Juicy
    blir lätt så när den mmogna argumenten tar slut då ska man diskutera andra saker....

• Tha Princes

Beckah82

a ja är så svartsjuk att ja nästan vill hoppa framför tåget !! HAHAHAH du är rolig du.. du får mig verkligen att skratta.. tack så mycket =)

så du/ ni tycker att ja menar som att de är ok att vara pedofil!!! NEJ VA F*N.. det är inte så ja menar. men om en männsika vill röka så är de upp till den.. o gå o stoppa pedofiler istället.. o skriv till polis styrelsen o säg till dem att lägga ner lite mera tid på vålds brott o så.. det är ok att lägga ner sin energi på sånna saker. för brott är inte ok.
    o ni påstar asså att ja är för pedofiler o så ? eller vad menar ni alla...

för de finns ju ingen som är med mig o det gör mig inget de heller..

• juicy

tha princes

nä men d borde va ett brott att förgifta sitt barn!!
    säger inte d sig själv??????

• Anonym (undran)

hej svejs i lingonskogen...

Inte så rolig stämmning här inte...
    Har en liten undran och vill inte att alla hoppar på mej nu
    Jag är inte rökare feströker bara ibland.

Ska ha jobbfest om ett tag och såklart ska jag vara nykter och ordentlig, men vad jag undrar är hur mycket skada en ciggaret gör på lillen i magen, jag vill inte riskera för mycket.
    Men skulle vilja ta ett bloss för att det är fest och man inte får dricka.
    Jag tänker att det inte är lika skadligt med en cigg som en flaska öl, men jag är inte så insatt...

Tacksam för svar =)

kram på er och tänk positivt!!!

• zazla

Får jag fråga er som inte tycker att man ska lägga sig i, vart gränsen går då?

Ska man reagera när en förälder slår sitt barn, bara ger det cola att dricka eller kanske öl? Om en gravid tjej sätter en spruta i armen, dricker en starköl eller röker gräs? När går gränsen? När får man säga ifrån? Eller ska man låta alla göra precis som de vill utan att reagera?

• pesonen

Anonym undran. Läs min blogg om det, så får du dig nog en funderare! Rök inget är mitt råd!

• Tha Princes

juicy : om du är läskunnig så är de skrivet till en annan o inte till dig.. o ja menar att hon är mycket duktig på att trycka ner andra människor o hon tycker att man ska anpassa sig så de passar in deras ögon..

Beckah82: ja stavar bara stort så alla ska fatta att ja INTE röker o att ja INTE är för rökning under graviditeten. men om dem röker så låt dem göra de. dem är nog så vuxna att dem själva kan tänka vad som är fel...

• juicy

anonym

d e ju mer skadligt me en cigg än en öl..

där finns 4000 gifter i en cigg som e allllllllllllllla skadliga..
    ditt barn har nikotinet i sin kropp 14 tim eft d du rökt,,å mår dåligt utav d.
    desutom kanbarnet inte få luft varje gång du drar in ett bloss..

• zazla

Anonym (undran): Röker du den vid fel tillfälle kan det vara livsfarligt, det kan även gå hur bra som helst. Jag skulle låta bli det är dumt att riskera något för det finns aldrig några garantier.

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----