Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Ojojojdå
Ja Dennis sambo såg ju lite purken ut när hon var på besök - det var säkert fnurror på tråden redan då. Hon sa ju också att hon hade saker hon ville säga honom fast inte på telefon.
Men Johanna verkade ju så glad i sin "livskamrat" - ja där ser man...
se där se där....
Ja, fast undrar om inte Johanns livskamrat är just bara en kamrat... Fick den uppfattningen faktiskt! Alla andra presenterades ju som sambo eller man/fru...
Särskilt som det inte står nåt i artikeln heller om Johannas hemförhållanden. Hmm. Måste ta reda på detta!
(Dagens i-landsfråga *s*)
Såhär är det:
www.robinson.tv3.se/competitors_details.aspx
Johanna är alltså singel så då borde Love vara en kompis from home!
Ser fram emot kvällens robinson!!
Jag tyckte att Johanna sa att hon skulle vilja krama sitt ex!!, men blev nekad av Aschberg.
Det kanske är hennes barns pappa?
Jag gissar starkt på att Dennis åker ut ikväll om han inte vinner tävlingen ikväll
Måste bara fråga...(även om det inte har med Robinson att göra...)
Glodde på länken är ovan (som jojja hade länkat)
om såpakärlek...visste inte alls, har inte hört ett skvatt om att Becker och Carola från Fame factory var ett par......
Nån som har nåt skvaller till mig...min gästbok står alltid öppen
Men ååååååååååååå va klantigt av Dennis o Johanna..dom skulle ju naturligtvis ha eldat på Dans och Jonnys rep.. Fike hade ju inte ens fått igång elden än!!!
Nu får dom skylla sig själva faktiskt!!!!
Japp...håller med dig Mirris...attans så klantigt av dom...
Jag kan bara inte med Dan..Han e bara för mycket...
Tycker synd om Fike även om jga inte e speciellt förtjust i honom..men han används ju bara som en bricka i spelet tills dom inte har nån nytta av honom längre..va ju likadant i det andra laget oxå...
Fan va tårkigt att Dennis åkte... undrar om han kommer till ön där Micke o Jerry är.. vad tror ni?? Hoppas det.. jag menar om de idioterna får en ednra chans så tycker jag att han borde få det också.
Usch, tycker verkligen inte om Dan...