Pussa barn
Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?
Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?
Jag tycker nog ingenting, skulle ens inte reagera. Vi pussades aldrig pa munnen i var familj nar jag sjalv var liten (kanske nar jag var bebis men det har jag ju inget minne av) men nar jag fick egna barn pussades det hejvilt fran den dagen de foddes. Var aldste son (6 ar) gillar inte att bli pussad langre sa da gor vi ju inte det saklart. Han vill bara kramas mest men hans tva lillebroder pussar oss ofta fortfarande, pa munnen eller kinden. Har aldrig ens funderat over detta eftersom det fallit sig sa naturligt fran forsta borjan! Tycker dock att det hor hemma inom narmsta familjen bara, skulle inte vilja att nagon annan pussade mina barn pa munnen och skulle inte sjalv pussa nagon annans barn pa munnen.
Tycker ingenting, det är väl fint att pussas.
Att det är helt ok. De visar ju bara att de tycker om varandra.
Här är det pussar lite var stans, som på öron, panna, näsa och mun.
Bryr mig/tänker inte nämnvärt på vart pussarna hamnar - kärlek som kärlek
Jag reagerar eftersom jag ser munpussar som nått som man gör vuxna emellan. Jagpussar aldrig mina barn på munnen, däremot allt annanstans.
Munpussar riskerar även att sprida bla kariesbakterier och munherpes.
Fett obehagligt att se folk pussa sina barn på munnen. Varför gör man det, måste man liksom? Urrk. Slemmigt åt båda håll plus lite pervo, säg va man vill men så är det! ;)
Mina systrar och jag är födda -77, -79 och -81, vi pussar fortfarande våra föräldrar och varandra på munnen.
Mamma pussar jag inte för hon röker, men pappa pussar jag.
Äldsta systern är mer pussig än mig och den andra systern.