• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • mammaNena

köp inte de billigaste philipps.. det misstaget gjorde jag.. hade inte mycket pengar och tyckte att det kunde ju vara bra.. den va bra ett litet tag.. sattsa hellre på nån som kostar lite mer..

• EveGirl

Hej alla glada!!!

Nu bär det av till ullared så imooron blir det shopping för hela slanten !!

Kram på er!

• anne h
    EveGirl skrev 2006-05-25 05:29:46 följande:
    Hej alla glada!!!Nu bär det av till ullared så imooron blir det shopping för hela slanten!!Kram på er!
    Samma här!
    vi åker strax, ner till Halland för att sova hos goda vänner, sen i morgon.. *längtar*
    /anne.h med fyra perfekta barn
  • augusti05

Hej alla Ge kås-fantaster!
    Vi var där i onsdags och för er som är nyfikna så har jag lagt in bilder i mitt galleri på lite av det jag handlade till Oscar (9 mån. ) i stl. 74-80-86.

• anne h

*död...*

Attans så trevligt det är att få shoppa loss ordentligt!!

/anne.h med fyra perfekta barn
  • LillaMilou

augusti05, jag köpte samma byxor och sverigebodyn till vår 9 månader gamla kille Jag köpte även samma pyjamas, fast i strl 86-92. Nu efter några tvättar är den lagom, den krymper massor i tvätten.

• FruCissy

Hej !
    Vad slags bodysar fantes nu ? Typ enjoy milk och I love Mom.

Ikke tenk - det bare forvirrer !
  • Mella72

Någon som vet om de har cykeldäck och slang samt om de har persienner (aluminium)?

• NochA

Vi har funderat på att åka till Ullared nu på Lördag och shoppa loss. Alltså den 3 Juni... Är detta en bra dag att åka dit tror ni?? Vill ju helst undvika den värsta dagen om man säger så.

Har de förresten bra Bh:ar i större storlekar (85F, el nå´t). Är i v.19 nu och funderar på om man ska köpa vanliga bh:ar el om man ska satsa på ammnings bh:ar, de kanske ger mer stöd.

Undrar oxå om de har mammakläder på Ge-kås??

• FruCissy

Dom har amningsbh och mammakläder på gekås.

Ikke tenk - det bare forvirrer !
  • dison

honeypie84: visst har de mammakläder där. Och en massa bra bh, men om de går upp till F vet jag inte, men köpte flera i E-storlek sist. Personligen blev jag aldrig sams med amningsbehå utan föredrog en rejäl sportbehå, men det är ju individuellt. Jag har bara varit en lördag på Gekås och då var det MYCKET folk.

• mammaNena
    honeypie84: jag skulle inte åkt en lördag och absolut inte när det nästan precis vart löning.. då kan du räkna med att få trängas!!! sen har dom mamma kläder, men det finns inte så mycket fint. bh finns i jätte storlekar så det finns säkert i F. men kanske inte i amnings bh.
  • NochA

Kom på att det är pingstafton på lördag oxå...har det nån betydelse om man ser på folkmängden??

• mammaNena

kanske.. men inget speciellt mycket..

• JennyCB

Jag är ute efter ett sötbord i stil med Elfa garderobsystem. Är det nån som har sett nåt sånt på någon av era shopping rundor?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden