BF December
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Några fler som har bf i december? :)
Själv är jag beräknad 16 december som de ser ut nu :)
Är i v 5 och mår redan illa, är yr och väldigt gasig i magen.
Går in i vecka 13 imorgon och nu börjar mitt illamående bli bättre, hade gått ner 3kg vid inskrivningen pga illamående. Jag fick lergigan utskrivet och det har hjälpt en hel del. Annars finns ju postafen receptfritt och åksjukearmband, tyvärr hjälpte inget av det för mig.
Jag gick annars tipset av bm med kall mat och att slippa laga mat. Så nu har min familj och sambo lagat mat åt mig och det hjälper väldigt mycket att slippa laga maten faktiskt.
Hej på er alla!
Jag väntar mitt andra barn har bf runt årskiftet.
Jag skulle också gärna bli inbjuden till en facebookgrupp, från tidigare erfarenhet vet jag att det är mysigt och lite lättare att "umgås" där än här. :p vill dock endast bli inbjuden om den är hemlig, är inte redo att outa graviditet ännu. :)
Oj ja. Jag mådde dåligt konstant fram till v.12. Nu mår jag bara illa ibland under dagen antagligen när blodsockret är lågt. Värmen har också varit jobbig. Har väl inte kunnat njuta så mycket än. Har ju inte mycket energi till något. Ojdå din stackare ! Hoppas det går över för dig med kränkningen. Vart bor du i landet?
Jag har också haft svårt för värmen som varit de senaste veckorna. Hoppas de blir något svalare framöver :) Jag bor några mil utanför Göteborg. Vart bor du?
Ja det har inte varit lätt Allts Å. Jag bor i Härryda. Du då? Hur långt gången är du?
Kungsbacka :) Härryda är ju inte långt! Jag är i vecka 14 enligt KUB. De flyttade fram mig några dagar. Går in i v 15 på måndag :) Du?
Hej! Någon som har gjort ringtestet? Gjort de 3 gånger nu och det visar samma. Först går den i cirklar ett tag sen stannar den upp och pendlar fram och tillbaka. Kan det betyda tvillingar? Ska på ultraljud nästa vecka och göra KUB så det ska bli spännande och se. Kan inte släppa tanken på att de kan va två. :)
Hej =)
Jag har också BF i december 2018 =)
Dock andra barnet hoppas det är ok =) Ingen mer som bor i närheten av västerås =)
Hej =)
Jag har också BF i december 2018 =)
Dock andra barnet hoppas det är ok =) Ingen mer som bor i närheten av västerås =)
Vem hade koll på fb-gruppen? Skulle gärna bli tillagd där
Hej. Jag skulle också tycka det vore kul att va med i Facebook gruppen. Jag har bf i dec ????
Hej! Någon som har gjort ringtestet? Gjort de 3 gånger nu och det visar samma. Först går den i cirklar ett tag sen stannar den upp och pendlar fram och tillbaka. Kan det betyda tvillingar? Ska på ultraljud nästa vecka och göra KUB så det ska bli spännande och se. Kan inte släppa tanken på att de kan va två. :)
Jag undrar om någon känner igen sig i att ha ont i övre delen av magen, det spänner och känns obehagligt. Någon som vet vad det kan vara?
Hej. Jag skulle också tycka det vore kul att va med i Facebook gruppen. Jag har bf i dec ????
Jag undrar om någon känner igen sig i att ha ont i övre delen av magen, det spänner och känns obehagligt. Någon som vet vad det kan vara?
Vet ni, snart så får vi äntligen träffa våra små i magarna ???? nu är det inte långt kvar till alla decemberbarnen börjar ploppa ut en efter en ????
Nej visst är det fantastiskt!? Dock är jag nog sist ut, bf 31/12 :)