• Anonym (Superfemman)

Bf September 2026

Hej! 

Finns det fler härinne som precis plussat och har bf i september 2026?

Jag plussade den 26/12 och är således gravid med mitt femte barn. Ska bli så spännande om allt går vägen! Mina andra barn är födda 2014, 2016, 2021 och 2024.

Bf nu är lite oklart då jag har haft rätt oregelbunden mens efter sista barnet, vi slutade amma för någon månad sedan bara. Jag tippar på 8/12 iallafall. Kul om vi blir fler härinne! 

• Svar på tråden Bf September 2026
  • Anonym (Nr4)

Vad kul, grattis! ❤️

Har också plussat för snart 2 veckor sedan med vår nr 4a.
    Mina andra är födda 20, 22 och 24.

Mitt mående är verkligen en berg och dalbana, gud känner inte igen att jag känt så starkt så tidigt med dom andra men tror det är för att kroppen gjort det så många ggr innan så den fattar väl direkt nu vad som sker 😁 fick en tid för hälsosamtal nu den 14e. Tiden går så långsamt i början, man vill ju förbi dom första mest kritiska veckorna. 

• Minilillis

Gomorron!
    Och grattis till oss alla!❤️ 

Plussade svagt på julaftonsmorgonen med fin stegring. Även här lite oklart med bf pga oregelbundenhet och ett missfall i sep. Men nu håller vi tummarna för det här lilla fröet vill stanna och komma ut början av september -26 😁 

Har en tjejja född 23. 

Tycker inte att jag har nå vidare tydliga symptom ännu mer än att sambon tycker att jag eventuellt har ett jäkla humör ?🤓😂

Kul du startat en September tråd superfemman!👏🏼

• ananaspajas

Hej! Jag har precis plussat och borde vara v. 4+3 idag. Har trott att mensen var sen några dagar (mycket pga lindrig mensvärk i typ en vecka). Jag har också en historik av två tidigare missfall under första halvåret i 2025 och har sedan dess gått och hoppats varje månad. Därav ibland testat för tidigt. Men nu äntligen! Såå efterlängtat! Har ingen aning hur det kommer gå för mig. Men tänker att om det blir missfall igen så är det tredje och då får man hjälp därefter. Så oavsett är detta ett steg framåt i vår process. Men såklart hoppas jag på tredje gången gillt 🙏🏻 (Detta är alltså tredje graviditeten men ännu inga barn...)

Kul med en tråd! Grattis till alla oss. 

• Anonym4042

Hej!! 

Jag plussade 28/12, bim -2 var jag på då. Enligt beräkning så borde mitt BF-datum
    bli ungefär 7 september 2026. Har två barn sen innan, födda 2020 och 2022.
    Dock orolig för hur det ska gå med denna graviditet, testen har inte ökat som jag tänker att de borde.. Dock hoppas jag att jag har fel, o att de kommer öka närmsta dagarna? Men men vi får se, just nu gravid iallafall ☺️

• Minilillis

Grattis alla igen! 😁👏🏼

Ananaspaj-> hoppas på tredjegången gillt denna gång ! ❤️👏🏼

Anonym4042->Håller tummarna att de ökar! 😍 

Själv tycker jag de är så svårnavigerat med nästintill symtom fritt. Med dottern (även hon letrozol stimulering) hade jag både illamående och beöst som värkte. Men nu ?! Inget 😅

• Lovishumlan

Hej! Kul att någon startade en tråd! God fortsättning på er alla!

Jag plussade 23 dec med ultratidigt test, och tror det var 3 dagar innan BIM. Tog samma test sen på BIM +1 och då hade testet blivit betydligt starkare. Dock känner jag ändå oro för att det inte ska gå vägen. Har ett barn sedan innan och minns inte alls när symtomen började komma men jag känner in princip väldigt få symtom, som jag inte vet om det är symtom. Brösten gör väldigt ont, men minns att det gjorde betydligt ondare senast. 

Kring julafton och juldagen kände jag mig extremt uppblåst, men så åt man ju också mycket va 😅 känner mig väl det lite till och från men inte som då. Har också haft mycket rapningar några dagar men tycker också det avtagit. 

Tycker denna tid verkligen suger. Ovissheten är så sjukt jobbig. Vill bara spola fram tiden och veta att jag väntar på ett friskt barn. Men försöker tänka som någon skrev här ovan att just nu är jag gravid.. 

Har nog BF 3-4 september ☺️

Svar på tråden Bf September 2026