• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Tre solstrålars mamma

Nästa vecka, är det fler som har lust hitta på något då?
    Jag gör en liten sedvanlig lista   ps. ändrar mig om tisdag nästa vecka...för det var visst då jag skulle till bm på em.

Mån: Solen 13-,
    Tis:
    Ons: Solen 13-,
    Tors: Solen 13-,
    Fre: Solen 13-,

• Tre solstrålars mamma

Tycker också att vi ska bestämma oss nu angående matställe så vi kan boka. Bättre ha det ordnat. Rätt som det är har veckorna passerat å vi glömt bort det hela!
    Eftersom det flest uppskrivna på La Tapita så kanske vi ska boka där då?

• Darling73

lovan: det menas med att man letar lite halvdant...min karl är duktig på att säga" jag har redan letat där och där, men den finns inte"...så tittar jag och den står precis i ögonhöjd....alltså, man letar fast endå inte... krångel...förstår du??

nitis: det var det jag tänkte ang skorpan...ni som har lite "tema" bland namnen i er familj

solen: La Tapita blir så bra det så...har för mig att deras meny var bred och inte allt för kostsam....vill du ta på dig o boka eller ska jag??
    just ja, vet du nå om stranden STORA SANDA.. stod lite om den i VLT idag, ja, en bild iaf...

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Minja

Restaurang förslag:

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling,JC71
    # Atrium: Darling, Nitis, Äpplet, Solen,Minja
    # Tabazco: JC71, Äpplet, Minja

• JC71

Hallå!
    Här inne var det lugna gatan...

Darling: Hur åker man för att komma till den där Mungasjön??

I dag ska jag till Bm och kolla läget, och där efter ner på stan å kolla resa.
    Men i morrn är inget inbokat, kanske någon som vill hitta på något??

Restaurang förslag:

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling,JC71
    # Atrium: Darling, Nitis, Äpplet, Solen,Minja
    # Tabazco:Äpplet, Minja

• Tre solstrålars mamma

Jahap. Då blev det två restauranger med lika många röster Lovan kanske kan avgöra det hela om hon får rösta på någon av La Tapita eller Atrium?!

Tänkte se om det var någon som hade lust att hitta på något på onsdag eller torsdag? På tisdag ska jag ju till Bm på em så då tror jag inte att hinner med åka någonstans. Elli ska ju vara hos farmorn medan vi är hos bm och då brukar det ta lååång tid att komma därifrån sedan när ska hämta henne. Farmorn liksom håller kvar oss på något sätt Fundersam

Hojta till om du vill hitt på ngt ons eller tors! Vad som för mig. Förslag: bada, myrstacken, lekpark, hemma hos mig eller annan.

• Tre solstrålars mamma

Darling: Du får gärna boka om du har lust
    Angående Sanda badet så har jag glömt fråga M om han vet men tycker det låter bekant. Antar att det ligger åt mitt håll eftersom du frågar...?!

• Minja

Darling:Sanda badet ligger på gamla vägen till kvicksund så att säga på nyckelön, kallas kort och gott sanda.
    En jätte fin strand finns kiosk och toaletter, sand även om den är lite grov men inte sten. inhängat med en badbrygga och enligt mig tycker jag den är fresch.
    Kommer mycket folk dit men man brukar alltid ha någon stanns att sitta även om man kanske får sitta lite tätt
    man får gå en bit från vägen + att man skall över järnvägen.. inte speciellt svårt att hitta om man åker längst nyckelövägen, tror t.o.m det är skyltat..

• Lovan

Jag tycker att La Tapita låter mest lockande. Så den får min röst nu.

• Nitis77

Imorgon om vi inte är alltför trötta, hänger vi gärna på en träff

Idag är vi sega, efter gårdagens poker night..det var jag å grabbarna
    Riktigt kul då vi la 30:-/per skalle per omgång..och jag sopade banan varje gång *s*..
    Så när grabbarna väl släntrade hem vid 11 snåret var dom ngt fattigare och jag 440:- spänn rikare

Jonte vaknade strax efter 22 och höll oss sällskap sista timmen..men sen hade han jätte svårt att somna om..så vi är båda super sega idag...

J jobbar dag, så han är hemma till 6 snåret, rätt skönt m lite sällskap..även om boken jag håller på att läsa kommer vara svår att hålla sig ifrån, rugigt bra!

Kul att det bli La Tapita vi ska till ..Darling ring & boka du, så vi säkert får plats.

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2