• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Darling73

men då bokar jag la tapita då??!!! kl 18 eller senare...tidigare!!??

jc: åk mot sala, ta av mot haraker (efter kyrkan vid romfartuna) åk den vägen ett tag..efter en skarp kurva åt höger ligger en väg till vänster som heter något med UGGLE...ta in på den och följ den bara.....långt senare har ni TÄLJSTENSVÄGEN till vänster...in där...sen har ni parkering som ni ser...sen får man gå ca 100 -150 meter till själva badet....klart värt resan!!!

så var dag 1 på jobbet över...5 barn på 3 vuxna!!!! oooooooo så vi har slitit idag blir nästan trist då när det är så lungt...

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Tre solstrålars mamma

Ja just det ja. Då har jag varit på Sanda badet 1 ggr och tyckte det var ett himla bra ställe

Åh vad skönt det ska bli att få komma på inskrivning i morgon. Då ska jag minsann gnöla av mig ordentligt....hihi Räcka ut tungan Efteråt kan jag boka Ul....å det ser jag verkligen fram emot!!!

Idag var makens första dag på jobbet. Gick bättre här hemma än jag hade trott. Vi tjejer har haft det riktigt mysigt och jäntan har varit på kanon humör. Jag har hunnit fortsätta klippa äppelträden en hel del. Så nu har jag blåsor i händerna Men uj uj vilken tid det tar, har ju "bara 4,5 äppelträd kvar att klippa....
    Nu ska jag surfa vidare sedan ta å lägga mig tidigt och vila huvudet....huvudvärk..

ps. Tycker vi träffas redan 17.00 på La Tapita. Men de är mitt förslag. Fast det kanske inte fungerar för er som jobbar?! Har inte koll på era tider!

• Nitis77

Hörrni, jag å Lovan m familj ska till Myrstacken imorgon
    Vi ska ses kl 11 utanför..tänkte ifall nån fler vill haka på?

• Darling73

då är förslag på middagstid kl 17......fungerar det för alla????

då hinner man ju sitta ett tag och snacka utan att känna att man måste hem tidigt för att man är trött...kan bara tala för mig själv och min kvällströtta jag

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • JC71

Darling: Det passar mig!!! Å tack för vägbeskrivningen till badet!

• Nitis77

Tiden funkar för mig med

Om någon mer ska m idag, så är det sagt att vi ses därinne ist..
    Trodde vi hade ts imorse..men det är först ikväll..
    Vi åker dit lite tidigare, så vi hinner äta lunch innan J ska till jobbet

• Tre solstrålars mamma

Hade varit trevligt och hänga med på Myris men jäntan sover nu och kommer sova åtminstonne 1h till, förmodligen 2h. Sedan måste jag fixa lunchen till maken. Vi ska ju på inskrivning kl13 idag

• JC71

Tjohoo!!!
    Nu har vi bokat resa till Kreta i 2 veckor, ska bli såå himla skönt...hoppas bara att mitt illamående gått över annars så blir det nog inte så kul, tål ju knappt värmen här hemma men man får väl bo i vattnet. Men jag ser det som sista chansen till avkoppling nu innan den lille kommer, för sedan lär det nog dröja iaf för oss, haha.

Hoppas att ni hade det skoj på Myrstacken i dag ni som var där!

Solis: Hoppas att det gick bra på inskrivningen i dag! Vi var ju i går och herregud vilken tid det tog för henne å fylla i alla papper m.m (1t 45min) *suckar*

• Tre solstrålars mamma

Jc: Åhh vad mysigt. Ja det rätt å passa på att njuta. Vi tänkte samma med Thailandsresan...*s*
    Men oj vad lång tid det tog för din bm på inskrivningen. Jag tyckte vi var rätt länge hos vår bm å då var vi där 45 minuter Och vi bubblade ju på om en massa....b.l.a. p.g.a. min förlossningsrädsla.
    Allt gick iaf jätte bra och det känns jätte bra trots att vi hade en ny bm denna gången. Tänker behålla henne. Vi fick byta om vi ville till gamla...hon var på semester just nu. Värdena var bra också.

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2