-
Så fortsätter vi här då alla glada kossor
-
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
-
Är det fortfarande ingen som vill hitta på något i morgon? *pushar*
Jobbar ni allihop eller va e det frågan om....*s*. Jaja...snart blir nog jag också förhoppningsvis "upptagen" med kurser å dyl. Bara vi får godkänt från dagiset så börjar jag stämpla! -
hade så gärna hittat på nå i mrogon...men jobbar ju och så åker man o son upp till dalarna i morgon...blir lite solokvist hemma tills fredag då jag tar tåget upp.....
jc: åh så härligt!!!!! när åker ni???? får väl hoppas att illamåendet försvunnit tills dess då...om inte annat så kanske du "glömmer" det lite om du blir distraherad av allt vackert....*lite avis är jag*...
inskrivningen...var det på samma ställe som BVC är??? tänkte om alla i det bygget är lika sega och låååångsamma!!??
soenn här har hamnat i en riktig sömnperiod....han sover ca 2-2½ timme på dagen, och somnar endå kl 19 på kvällen!!! sover hela natten...jösses..men skönt att han sover, så ska väl inte klaga.....
oki, då lutar det åt 17.00, men lugnar mig lite tills flera sagt sitt....
ha det brudar!!
-
Ja grabbarna stormtrivdes på Myrstacken villl jag lova
Himla roligt ställe att åka till nu när dom har så mkt spring i benen...
Å vad härligt Jc!
Hoppas ni får det super skönt & att illamåendet gett med sig
-
hoo hoo *hoo hoo* ekar tyst o tomt här inne...vad gör ni alla kossor tro???
jag sitter som sagt i ett tyst radhus solo och längtar efter min son!!!!!
tänk, man vill ha ensamtid hemma, sen när man har den så vill man bara att han ska vara hemma och röja runt igen
åker upp till dem i morgon efter jobbet...ska ju på bröllop sen på lördag oxå...kul ska det bli...och nu lovar de ju fint väder oxå..behöve rman inte frysa i klänningen då....*bla bla bla*...oj vad jag pluddrar på om inget...sorry
-
Ha det så skönt Darling och kör försiktigt!
Jaha, så är det helg igen
Vad ska alla hitta på då??
Imorgon har grabbarna hela dagen för sig själva..för jag ska bort på kuligheter...
På söndag är inget särskilt planerat...mer än att J ska spendera eftermiddagen/kvällen på biljarden...kanske följer jag å Jonte med & kikar en stund??
Nu är det bara 1v kvar innann dagisstarten?? Oj vad det ska bli spännande!!!
Jag tror inte det kommer bli så svårt att skola in Jonte..han är så himla framåt med allt å alla *s*
Någon som är sugen på en ute träff nästa vecka om vädret tillåter?
Gör en gammal hederlig lista
för att kolla intresset...
Ko/kalv träff ute i det gröna:
Tisd: Nitis (hela dan)
Onsd: Nitis (hela dan)
Torsd:Nitis (hela dan)
Trevlig helg på er allihopa!! -
Hej på er!
Har en liten fråga: Skulle ni göra fostervattensprov om ni blev erbjudna? Vid 35 så blir man ju erbjuden det, men jag är så kluven och jag måste bestämma mig tills på tisdag. Risken för missfall finns ju och det är 1 på 100, och att få ett skadat barn vid 35 är 1 på 350. Det lutar åt att jag inte gör det men vill gärna höra era tankar och åsikter!
Kramisar! -
Förstår att du är kluven, skulle jag oxå varit.
Svår fråga att besvara när man själv inte har varit i den sitsen...jag tror
att man tänker/känner annorlunda när man väl står där och ska göra sitt val?
Men det är min teori
-
Hej tjejer!!! Äntligen har vi fått internet! Har bara läst de allra sista inläggen och förstår att JC också ska få tillökning! GRATTIS JC!!!
Kanske fler som väntar smått?
Hoppas allt är bra med er alla. Vi trivs jättebra här. På onsdag börjar jag skola in V på dagiset. Tror det kommer att gå jättebra.
Nu ska jag kolla runt lite på FL.
-
Änligen en träff lista gjord av en annan
Jag kan hela dagarna och alla dagar!!!! Vi håller på å dö av tristess här hemma jag å jäntan. Alla tycks ju vara på semester eller jobba. Och inte har öf öppnat. Vi har verkligen INGET att göra. Lekparkerna är ju tomma och badhuset kommer inte på tal då jag inte längre kommer i min bikini...*s*.
Ko/kalv träff ute i det gröna:
Tisd: Nitis (hela dan), solen,
Onsd: Nitis (hela dan), Solen,
Torsd:Nitis (hela dan), Solen,
Jc: Jag hade defentivit gjort NUPP test som man beställer privat via Mamma Mia i sthlm t.e.x. Kostar lite men jag hade velat göra det nu men när jag ringde så fick jag höra att man måste vara mellan v11-v15 vilket innebar att jag var för långt gången
Då kan man iaf utesluta Downs Syndrom till rätt hög säkerhet. Kanske full säkerhet...är inte jätte hemma på det där.
Men fostervattenprovet vet jag verkligen inte om hade vågat göra...... ett fruktansvärt svårt beslut. Men om jag hade varit runt 40-års åldern så hade jag nog gjort det. Men inte i din ålder å inte när fått ett friskt barn och blir gravid så tätt inpå igen....hade inte tordas p.g.a. risken.
Choko: Skoj att höra av dig igen
Låter bra att ni trivs så bra! Spännande med nya inskolningen också. Hoppas det går bra! -
Jc: Nu sökte jag på NUPP här på fl för att verkligen se så inte säger fel. Man kan inte utesluta Downs Snydrom eller andra missbildningar men man får ett värde på i vilken riskgrupp man hamnar som jag förstår det. Så om man nu hamnar i större riskgruppen genom deras mätningar på barnet så kan man då ta ställningen till om man vill göra fostervattenprov t.e.x. Men oftast hamnar man på den bättre sidan och då kan det t.e.x. visa sig att man har lika stor chans för någon typ av missbildning som en 23-åring t.e.x. även om man är 35. Och testet riktar sig främst mot Downs. Det var den infon jag fick på fl iaf