-
Så fortsätter vi här då alla glada kossor
-
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
-
Ha det så himla skönt nu JC m familj
*kramar om* -
Nu har Cindy fått somna in. Det fanns ett speciellt rum på den lilla mottagningen för sådant och det var så fint därinne och det var så fridfullt och lugnt. Skulle själv vilja få ett sådant avslut som hon fick. (Den dan det är dax alltså.)
Det känns som en lättnad att det är över och gick så bra. Men det kommer nog att dröja ett tag tills man fattar att hon inte längre finns här. Hon har ju funnits i mitt liv sen hon föddes för 19 år sedan...
Tack för alla stöttande ord! Kram! -
Choko: *kramar om*. -
Choko: kramar om hååårt, lite av orden jag ibland lever efter... Visst gör det ont när knoppar briset varför skulle annars våren tveka........
det gör ont när man mister ett av de käraste man har... -
Choko: *kramar*
Nu är vi tillbaka hemma efter att ha varit ute och bilsemestrat i västergötland och halland i 2veckor. Har hyrt stugor på bondgårdar och bott på hotell. Haft härligt väder mestadels av tiden...och är hur som helst väldoigt nöjda med semestern. Nu ska vi njuta 1vecka till innan inskolningen börjar och jag ska jobba heltid *pust*.
Magen har växt massor undertiden vi varit borta och det sparkas och bufflas för fullt därinne. Tyvärr har det dykt upp massa åderbråck på benen och ryggen är inte helt bra. Hmmmm....så här var det ju inte förra gången....
Hoppas att det går bra för er som precis börjat inskolning på dagis.
Kramisar -
choko: *kramar om*
Välkommen hem Nöten m familj
-
Tack för alla styrkekramar, det värmer! Det känns så tomt här hemma nu. Det är jobbigast på kvällarna när jag går och lägger mig och hon inte kommer längre. Men sorgen försvinner väl med tiden, hon fick ju ändå leva ett långt och lyckligt liv... Och de många fina minnena kommer alltid att finnas kvar.
V:s inskolning går bra! Första dagen hängde han lite i min kjol, men igår gick han iväg med "inskolningsfröken" och lekte i minst 15 minuter utan att han ville tillbaka till mig. Idag gick jag undan flera gånger, längre stunder, utan att han brydde sig och när jag kom tillbaka tittade han upp och sen fortsatte han bara att leka. Känns skönt! -
Jordnöten: Hälsar dig välkommen tillbaka här också
Så det är en vecka kvar på semestern. Ja då får ni passa på att njuta!!!
Mysigt att magen bufflar på som bara den! Trist med åderbrock. Jag fick med åderbrock på benen förra gången så då är det nog en liten tjeja i din mage
(vilken vetenskaplig gissning va...haha)
Kotten i min mage verkar vara några slag lugnare än jäntan. Bufflar inte alls lika mycket som hon gjorde. Känner bara några gånger om dagen. Med jäntan så var det dygnet runt och konstant tyckte jag. Men så är hon också ett yrväder även utanför magen!
Frågar igen här om någon vill passa på att träffas nästa vecka?
Gör en lista som vanligt. Kan ju meddela också för er som rädda för bacillusker att jäntan inte blev sjuk och har inga förkylningssymptom längre. De försvann i torsdags så varade bara två dagar....skönt!!
Träff i det gröna:
Mån: Solen,
Tis: Solen,
Ons: Solen,
Tor: Solen,
Fre: Solen 13-, -
Haha..nää..nu måste jag slå "hål" på din teori Solis
..jag fick jätte mkt åderbråck m Jonte...
Nästa vecka kör vi igång m inskolningen..så vet i 17:on hur dagarna kommer se ut i nuläget??
Men jag återkommer på måndag om vi hänger med på träff eller ej
Fast fredagen kan jag direkt säga inte funkar..för då far jag å Johan upp till dalarna för att gå på sötaste bröllop
Ska bli så kul!
Hade möhippan förra helgen..mkt trevligt!
Men väldans lugn då även hon är i samma välsignade tillstånd som er andra..med alla dess nackdelar ( dvs illamående)
Vi låg i stort sett bara och åt en massa god mat på en filt i vasaparken, snackade tjejsnack & spelade kubb..för att lite senare äta mera god mat nere på Mälarkrogen
Mkt mat blev det *s*
Är det fler än jag som "rustar" för dagis???
Var idag å fyndade P.op regnkläder för 200
! Köpte via blocket..ser inte ens använda ut förutom namnmärkningen...
Har sen slängt in en beställning på allehanda vantar/mössor, långkalsonger, mysbyxor etc som kommer om några veckor
Kan tipsa om att på H&M (nätet) säljer dom swettisbyxor för 49.50..väldigt bra pris tycker jag
Nej..dags att fixa lite mat...blir frukostkorv m potatis & pepparotssås..så gott! -
vill oxå ses nästa vecka, men jag avakktar o ser vilken dag det blir...har inte lärt mig mitt schema ännu...och så vill jag se hur D reagerar på att bli lämnad själv på dagis...kommer nog inträff i slutet på veckan...så vi får se....
har nu bokat bord på LaTapita kl 17 den 2 september för 8 personer!!! vi var så välkomna så!!!!!