• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • JC71

Darling: Tack för tråden,tips kan man ju inte få för mycket av!!!

Solis: Tackar dig me för bra tips.

Choko: Vad skojsigt att du har tittat in! Tråkigt med din katt, hoppas att det kommer att gå bra. *kramar om*

Lycka till alla ni som ska skola in på dagis!

• Tre solstrålars mamma
    Nitis: Vet inte hur det blir med träffen på torsdag nu iaf. Jäntan har börjat få lite snor och hosta. Inte ett dugg hängig men kanske är på g?! Så vill inte bada så hon blir mer förkyld nu och är väl ingen idé att träffas heller om hon nu har ngt smittsamt. Men för min del går det bra att avvakta å se om detta är något som tänker ge med sig. Vill iaf se till så du kan boka in annat den dagen eftersom det nu inte säkert vi kan komma....å det verkar ju bara vara vi som kan träffas.

Darling: Lycka till med första inskolningsdagen i morgon. Spännande spännande
  • Nitis77

Solis:
    Ok, då vet jag
    Vill ogärna att han ska bli sjuk innan inskolningen hunnit börja, men efter det får man nog räkna med både den ena & andra sjukdomen som avlöser varann *s*

Imorgon får vi populärt besök..Eddie ska vara här några timmar, vilket kommer vara väääldigt uppskattat av Jonte

Idag har sötaste m grabb hälsat på, det var oxå väldigt uppskattat
    Men vi höll oss inomhus..den här värmen börjar bli olidlig?!
    Längtar så efter hösten!!

• Tre solstrålars mamma
    Nitis: Nej det förstår jag. Lika bra att hoppa träffen då utifall att. Du får också lycka till på inskolningen sedan

Idag har jag fixat upp vår härliga stora pool. Så har jag varit å köpt klortabletter så nu ska här badas i massor Tyvärr blev vattnet lite missfärgat för att jag fyllde på allt direkt och vårt filter klarade tydligen inte det så blev lite järn färgat.. Men får väl fylla om en annan vecka om det nu tänker fortsätta vara så här varmt länge till.

I morgon ska jag och mor min på stan untan barn. Har minst 100 saker att uträtta. Vet inte ens om hinner med allt.
  • Darling73

Solen: japp, hoppas första dagen går bra för killen!!! känns lite "läskigt" att det inte är jag som har kontrollen över det hela..utan nu måste jag lita på att det karln berättar är "hela sanningen"...förstår du??
    är ju så himla van att det är JAG som vet allt om D och som gör allt...lite tufft måste jag erkänna...men samtidigt vet jag mycket väl att karln kommer fixa detta galant....

o inte vet jag om D känner på sig att något är på gång, för han är lite smågnällig och allmänt missnöjd....eller är det för att jag är borta större delen av dagen o jobbar...

nåja, nu ska jag slänga mig i duschen...behövligt efter denna dag!!!

håller med dig nitis: värmen börjar ta kål på en nu...längtar till svalare väder faktiskt!!!! trodde väl aldrig att jag skulle säga så

tjo tjo!!

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Choko

V börjar också skolas in idag. Tror det kommer att gå bra.

Sen i eftermiddag åker vi till veterinären igen med Cindy, troligen för att låta henne somna in... Ringde imorse och kom fram till detta med veterinären. Så efter inskolningen tar jag Cindy och åker till mamma (hon har stuga i närheten). Det är mamma som ska följa med. D vill helst inte (vi har pratat om detta) han tycker att det är alltför svårt att ta avsked, så han vill helst inte veta något i förväg. Och han vet inte, jag berättar det när han kommer hem från jobbet ikväll.

Det kommer att bli en lång dag.

• Nitis77

Sänder många styrkekramar till er Choko

• Lovan

Choko vännen - jag tänker på er hela tiden... Vet hur jobbigt det är att behöva ta beslutet. Behöver du gråta av dig är det bara att ringa.

• Darling73

Choko: en stor kram till er alla!!!!!

Så är D´s första dag på dagis över...nåja, första timmen iaf och det hade ju gått hur bra som helst...han brydde sig inte alls om pappa sin som satt i soffan...det fans ju BILAR på dagis!!!!!!! lyckan var total......och "hans" fröken verkade jättebra och hon satt med D hela tiden och lekte...fast han brydde sig inte om henne heller

själv har jag stått på Djäkneberget o svettats idag!!!! guuuuuuud så varmt det vart i solen...och med 11 barn kan man inte bara stå i skuggan heller----lite drygt---men det var ju roligare än att stå på gården och häcka

ha det!!!

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • JC71

Choko: Sänder massor av kramisar till dig!!!

Skulle bara titta in en sista gång och säga HEJ DÅ!!!

Ha det nu så bra allihopa så syns vi 2 september!
    Kramisar.

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2