• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Lovan

JAG HAR FÅTT JOBB!!! Förvisso bara ett extrajobb, men det är ju alldeles utmärkt med tanke på att plugget börjar den 21a. Jag är så otroligt glad så det finns bara inte.

• jordnöten

Grattis Lovan!!! Vad kul Får man vad nyfiken och fråga vad det är för jobb och vad du ska börja plugga???

• Darling73

ROLIGT LOVAN!!!!!!!! ställer samma frågor som nöten oxå!!! vart? och plugga, vad för något??

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Choko

GRATTIS Lovan!  En annan blir ju fritidsstuderande snart om inget mirakulöst inträffar och man får tag på ett jobb!

Nu

• Choko

... (ops) ...ska vi kolla på en film. V har börjat sova endast en gång om dagen nu och det är så skönt, för alla i familjen. Idag sov vi middag alla tre i tre timmar.

• Lovan

Jag börjar plugga pedagogik den 21a i västerås, för att sedan bli förskollärare. Det ni - jag har fått mersmak på småbarn jag.
    Och så har jag börjat jobba på Viktor Olssons Tobak - den lilla tobaksbutiken mittemot Korthuset. Så nu vet ni vart ni ska gå när ni är inne i stan. Flört

• jordnöten

Tack för trevligt fikasällskap idag ute på Brunnby, Lovan med familj Kul att vi sprang på er...det var ju evigheter sedan vi sågs...

• Nitis77

Grattis Lovan! Vad skojigt att du hittat ett jobb
    Om nu jag oxå kunde göra detsamma...

Jaha..här hemma ser det i nuläget ut som att det INTE blir nån inskolning imorgon
    Var på 80-års kalas igår, och han var väldigt kinkig och det är inte direkt likt vår skrutt..

När vi kom hem tog vi en temp, och han hade då 39 grad. feber....
    Så det fick bli välling + alvedon och sen i säng, för han var så trött.

Nu imorse hade han visserligen "bara" 38.6..men det lär ju knappast hinna gå ner till normal temp tills imorgon?
    Så vi får nog skjuta lite på inskolningen...

• Lovan

Nitis: Det är nog lika bra att vänta med inskolningen ett par dagar. På Tias dagis vill de helst att barnet ska varit feberfri en dag innan han/hon får träffa de andra barnen igen.

Nöten: Ja, det var JÄTTESKOJ att träffa er! Tack för fikasällskap och trevlig pratstund. Och Tias & Eddie var uppenbarligen verkligen lyckliga över att få busa av sig lite.

Nu ska ni få höra nåt HÄFTIGT! Vi är ute hos Js föräldrar nu och har varit det över natten, och igår kväll innan middagen är Tias ute i hallen tillsammans med sin faster. Då hör jag att någon sjunger "bä bä vita lamm, har du någon ull. Ja ja, kära barn jag har säcken fuuuuuu...." Jag tror att det är fastern som sjunger, men INTE!  DET VAR MATTIAS!!! Förvånad O alla hörde orden, så det var ingenting som bara jag hörde bara för att jag vill det. WOW! Häftigt! Förvånad

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2