-
Så fortsätter vi här då alla glada kossor
-
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
-
Tack för alla grattis! Och...
...GRATTIS Darling!!!!!
När ska ni få tillökning då? -
Nää..skojar du eller Darling..DU OXÅ?????????????? *s*

Isåfall GRATTIS!!!
När ska er lilla komma då??? -
oj oj oj om nu även Darling är gravid???? så då blir vi 6 st av 10 i kossa gänget.. vilka 4 är det som är kvar???
Nitis? som väntar ett tag?, Äpplet som gjort sitt!, Minne som är nöjd ??? vem har jag glömt??
Gravida:
Minja, solis, Nöten, choko, Darling, Jc
ja just det.. LOVAN glömde ju dig... nästan
ska ni 2 som är kvar sätta igång till 2008/2009 då
-
Hahaha..ja man vet aldrig när nr2 kan tänkas komma
Men en `08 skulle passa mig bra
Har då hunnit jobba lite (förhoppningsvis?!), Jonte är 3 år & mera självgående och kanske blöjfri eller på god väg att bli? -
hi hi...i slutet på mars är det beräknat!!!!! och det lilla roliga i det hela...minns ni taccobuffen vi var på solen, nitis, jc, nöten....hade timmarna innan testat + så gissa om jag hade svårt att hålla tyst!!!????
och du nitis som tyckte "vi väntar ett tag va"....hmm...bet mig i tungan då!!!!!
GRATTIS till dig Choko!!!!!!!!! roligt roligt!!!!!
-
Grattis Choko och Darling!!!
Minja: Jag är väl inte diretkt nöjd...det går ju inte att få fler..
. Fast idag skulle jag ha kunnat sälja sonen till högstbjudande...två-års trots??! Detta med kläder...och tycker man inte om sin egen mat så är ju ma¨mmas säkert godare och tycker man inte om den så spottar man ut på golvet..
Ska bli skönt att jobba imorgon...
Minne -
Å du din fuling
*s*.. -
Darling: Men GRATTIS
Åhh då stämde min känsla där på Oliver! Tyckte det såg ut som så på dig att du nog var lite gravid...*s*. Jag å Nöten bubblade om det igår att du nog var gravid men att du nog höll inne på det lite...*S*. Verkligen jätte skoj!!! Jag som faktiskt trodde jag var helt ensam och först med att blivit gravid här i ko-gänget. Kände mig såååå ensam och tråkigt att inte känna till någon annan i gravid planer. Tjatade på nöten att de nu fick sätta fart...då visste inte jag att hon redan var gravid...haha. Och nu känner jag redan förutom alla er kossor två till i nära bekantskapen
Härligt, då kanske det kan bli lite fikaträffar även under nästa mammaledighet
-
Minne: nej ibland så får man njuta av det man har i barnantal så att säga och 2 års trotsen går över
värre kommer dt, fråga mig som har en 8 åring som testar mig och sambon oftast och ständigt, en 5 åring som man inte kan säga nej till och annan 8 åring som försöker (det är väl han som man är glad att han försöker trotsa) och så lilleman som är hur goò som helst ena sekunden men sedan inte vill/kan/ tänker i nästa...
Darling:Pratade med Äpplet om att du nog var gravid och hon sade bara..typ det sa jag ju, du har tydligen dillat om att du var lite "låg" här i någon tråd och hon sade att du nog var gravid...
SÅ GRATTIS vad kul!! slutet på mars..
Choko när skall då du ha?
-
Godmorgon!
Minja: 23 april! Men antingen går jag väl över 2 veckor eller så får jag planerat snitt, 2 veckor tidigare. Vet inte vad jag vill. Måste läsa på mer först.