-
Så fortsätter vi här då alla glada kossor
-
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
-
Tjejer! Det kanske var falskt alarm... Testade igen för D tyckte att plusset var så svagt. (Det var med Clearblue jag testade och det ligger ju två stickor i varje förpackning.) Då blev det lika svagt så idag köpte jag ett nytt och testade och då blev det inte ens svagt, alltså negativt.
Tycker det är så konstigt, för ett plus ska ju alltid vara positivt oavsett styrka, och min mens brukar alltid vara punktlig och den skulle ha kommit i måndags förmiddag... Kanske ett jättetidigt mf? Har ju en sticka kvar som jag ska testa med imorgon bitti och om det visar svagt/inget så köper jag ett preg eller går till bm. -
Choko: just med clearblue får jag jätte konstiga svar .. så jag har efter det alltid testat med Preg och fått mitt positiva besked av det.
Tråkigt om det är ett tidigt MF, kanske har din urin varit väldigt utspädd och därav inte visat något klokt svar..
Håller tummarna på att allt är Ok... -
Tack Minja! Får se hur det blir... Tråkigt om det inte blir något, men då tar jag nya tag.
-
Godmorgon! Det blir ingen aprilbebis här för jag blöder nu, men jag gråter inte blod för det. Har ju lilla V och vi satsar på ett majsyskon i stället.
Det positiva med detta är att jag nu hinner göra en gynekologisk cellprovskoll som jag fick kallelse till i vintras. Skulle avvakta med att boka tid tills menscykeln kom igång, och i somras när den gjorde det bodde vi i torpet utan internet och telefon, så jag sköt på det. Nu ska jag ringa redan idag!
Så jag får vänta en månad till och se, men under tiden glädjs jag med er andra, så var inte ledsna för min skull, det är inte jag! Kram på er!
-
Choko: vad trist med massa blod
men ändå skönt att det ordnar sig ändå, ny tag och massa skoj i träningslokalen
Även jag fick kallelse till cellprovs tagning men som sagt var det får vänta till på efter kontrollen.. hade precis blivit gravid när lappen kom. -
Nej, vad hemskt choko! *kramar om massor*

-
Choko:Önskar er lycka till & mkt nöje med bebisverkstaden

Jaha, så var dag 3 på dagis avklarad, och Jonte blir så arg när vi ska hem
Hörde idag efter hur många timmar vi får ha honom där, när en av oss är arbetssökande,
och det var hela 25tim/v?!
Vilket är kanon!
Han kommer då gå mellan 9-14
..alldeles lagom till att börja med känner jag.
Så det blir pappa som lämnar å jag som hämtar
Nej, dags att fixa lite middag..och sen börja packa. -
Minja: Tog ett tag innan jag fattade det där med träningen!
Ha ha! Ja träning är ju aldrig fel! 
Är övervägande lycklig för det går så bra med inskolningen. När jag kom tillbaka igår sprang han omkring och lekte med ballonger med de andra och han hade inte varit det minsta ledsen, varken när jag gick eller under tiden jag var hemma. Det var en sten som föll från hjärtat. Idag hade dagis stängt pga personalsammanträde, men imorgon ska vi dit igen.
Nitis: Här får vi lämna bara 15 timmar/vecka om man är arbetssökande, så V ska gå tisdag-torsdag 9-14. Tycker också att 9-14 är helt perfekt tid.
Nu ska jag hitta på nåt roligt med sonen! Vi hörs!
-
Choko:
ja träna är bra och ibland ser man resultat *olika beroende på träning och lokal * *fniss*
Hemma efter en heldag på stan med Äpplet och Lovan. underbart men det blev längre än vad vi nog trodde.
blev i alla fall en bekini till reapris så nu skall ha badas med magen i vinter.. -
Jag fick jobbet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blev så himla glad när hon ringde och berättade det
Så på måndag kl05.50 börjar jag..ser verkligen fram emot att få komma ut i arb.livet igen.