-
Så fortsätter vi här då alla glada kossor
-
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
-
Är det någon som har lust att hitta på något med barnen denna vecka så är det bara att höra av sig till mig. Behöver inte vara något märkvärdigt utan skoj med lite bus i en timme kanske
Vi har ytterst tråkigt hemma och försöker bränna lite bustid på öf men vore trevligare att träffa någon kossa med kalv istället
Eller ensam kossa som kanske sitter hemma å tråkar medan gullungen är på dagis. -
Jiippieeeeee...jag ska på en jobbintervju imorgon
Så håll nu tummarna tjejer att jag får jobbet!!
Det är visserligen "bara" ett städjobb på 2 tim/dag (på morgonen)..men klart bättre än inget alls
Så håll tummarna hårt för mig! -
vad roligt då är det i varje fall minst ett barn varje månad om de kommer när de skall
Nöten december??
Minja januari
Solis januari
Jc februari
darling mars
Choko i april. -
solen:du känner dig inte så ensam längre va!!???
6 kossor på smällen...och du kände det på dig...hmm..gravida kvinnor är livsfarliga
känselspröt så långt långt ut så.....
tänk, om alla går som det ska för oss alla så blir det nog en hel del fika sen nästa sommar...IGEN...TJO!!!!!
nitis: håller en tumme för dig!!!!!!!
minja: vilken tråd var det?? och när??? minns inte....
D´s inskolning idag gick hur bra som helst!!! och nu lämnade mannen honom själv i 2½ timme...inga problem alls!!!! det är så skönt att det går bra...bara att hoppas att det fortsätter i samma spår.....
nä, nu hoppas jag killen sover...vill ner o titta klart på en film.....mannen är på jobbet *suck* tänk, han är pappaledig i endast 3½ vecka, och inte ens det får han vara ifred!!!
planera är något de INTE kan på det stället.....och inte får vi ersättning för det heller, i och med att han är pappaledig....ÄNNU värre!!!!!
jaja, film var det.....
sov gott sen mina vänner!!!! -
Håller tummarna för dig att det går bra på intervjun, Nitis. Jobbet blir säkert ditt!!!
Darling och NItis: Vad skönt att inskolningarna flyter på så bra. På fredag är det vår tur också att börja skola in. Lite undrligt tycker jag att de väljer att starta på en fredag.
Minja: Vad fick du för BF när du var på ul? Vi kan ta bort frågetecknen bakom december på mig. Det är julafton som är beräknat, men det är klart går jag över som förra gången så hänger det på minutrarna om det blir en januaribebis istället. -
Nitis: Håller tummarna stenhårt!
-
Nöten: jag är beräknad 6 januari så jag skall väl klara gränsen i varje fall och klara mig över 12 slaget på nyårs afton
-
Nu har jag gjort det som jag har "bävat" för sen V föddes: LÄMNAT HONOM PÅ DAGIS!!!
Vi bor så nära så jag kunde gå hem en timma och om det är något så ringer de så tar det en minut för mig att komma dit. Han såg inte alls ledsen ut när jag vinkade och gick, utan glad!
Så himla skönt!!!
Sen vet jag att det kommer att komma perioder när han blir ledsen när jag går (säger alla) men skönt att han inte var det nu a alla fall!!!
Svårt bara att få tiden att gå härhemma (har varit hemma ca 15 minuter) men då är ju FL fantastiskt bra, för tiden går alltid fort när man är härinne!
-
Nitis: Håller båda tummarna! Darling och Choko: Härligt att inskolningen verkar fungerar kanon med glada ungar
-
Så har man varit på sin allra första anställningsintervju
..tycker det gick bra.
Hon som höll i den var super trevlig..så det blev aldrig någon pinsam tystnad el dyl...
Och imorgon får jag veta om jag får det eller ej..isåfall börjar jag redan NU på måndag!!
Å vad hoppas jag får jobbet..hon sa att det kan tänkas bli fler timmar lite längre fram, och då är det ju dagtid vilket passar mig perfekt!