• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • Tre solstrålars mamma
    Nitis och Minja: Vi ska åka till Linköping och göra könsUL med 3d/4D Passar oss perfekt då vi har ett drös med släktingar som bor där som vi ska passa på att hälsa på i samband med det!
    Vi resonerar som så att könet är det allra minst viktiga. Spänningen för oss ligger i hur barnet ser ut och personligheten, lik Eleonora, lik mig eller någon annan. Det är mer det som är den största spänningen och nyfikenheten. Så för oss var det ett självklart val att denna gången ta reda på könet eftersom det då endast är praktiskt så vi vet om kan börja sälja av kläder eller spara. Tiden att sälja av kläder sedan kommer inte att finnas Och pengarna till att köpa nya om det blir en pojke behövs verkligen från försälgning av flickkläderna!
  • Minja

Linköping.... det var lite i fel ände men förstår att ni vill åka dit när ni ändå har släkt där.

Jag funderar på att åka till stockholmen men ändå vill jag inte veta.. tänker väl i samma banor som er Solen att är det en tjej i magen så kan jag börja sälja av och köpa lite rosa kläder (NEJ äpplet man kan inte ha rosa på en kille dvs bebis barn och vuxna kan väl gå an )
    Samtidigt så vet jag ju att det ordnar sig alltid, hade ju endast en bas till Lilleman och han har fullt med kläder ibland mer än han behöver....

• Lovan

Men Minja - jag hade ju löst det där bekymret med rosa kläder! Det GÅR att ha rosa kläder till en kille - allt beror på kulören på det rosa, och vad man har för mer kläder. Så det så.

• Minja

Lovan : man KAN ha rosa kläder men det är inte rätt
    och jag vill ju inte utsätta lillkillen för att springa/bäras runt i strumpbyxor och rosa klänning.... med vita rosetter på nej det räcker väl med klänning på dopddagen...

• Green Apple

Good morning ladies!!

Ääääntligen fredag, eller?!?
    Men WOW, vad fort veckorna går fort!!! Snart är det JUL.. *visslar på "jingle bells"*

Jag höll också på att bli förkyld (snuvig, halsont, huvudvärk), men då sprang jag till apoteket och preparerade mig med det bästa. Sen försvann symptomen på ett kick! *håller tummarna för att det håller hela hösten*

~Choko: Vad skoj med ny dator! Väntar med iver på att vi ska få hem en ny, förhoppningsvis inom 2 veckor. Är rädd att våran har förmågan att balla ur när som helst..

~Minja: Don´t even go there... Jobbar du idag? Blir nog hemma om jag inte tar mig till nollningen på parken.

Jag läste att i förrgår var stora GRÄL-dagen. Den dag som flest par skällde ut varandra efter noter (eller t o m skiljer sig)
    TÄNK att det finns undersökningar om allt..

Ska gå och klä de barn som vill ha hjälp och följa dem till lekis o dagis sen.

• Tre solstrålars mamma

hehe.. njäe jag är nog också en sådan där typ som inte vill klä min son i rosa. Tyckte inte ens att min dotter passade i bara blått eller svart då hon ju såg ut som en kille....iaf som bebis å jag ville ju visa hela världen vilken underbart vacker dotter jag hade. Samma är det ju om får en grabb... då vill jag ju visa världen vilken underbart vacker son jag har fått och det gör jag ju inte lättast genom att klä honom i rosa
    Vi får väl hoppas det är en tösa där inne så blir det minst krångel, hihi

Jag känner mig förövrigt bättre idag. Huvudvärken är som bortblåst och febern är mindre. Har inte ens tagit tempen men känner ju att jag är varm. Finns ingen anledning att sätta siffror på den... Så vi får väl se hur det ser ut i morgon. Hade det varit idag så skulle jag inte hängt med iaf så får väl se om det hinner bli mkt bättre i morgon. Fortsätter kureringen med C-vitamin bomber

Krya på ni andra också som sjuka!!!

• Tre solstrålars mamma

Äpplet: Hmmm... stora gräldagen... ja då grälade vi minsann. Men tror nog vi grälar varje dag numera Och angående jul....näe inte än snäälla. Jag som inte fått nog av sommaren ännu

• Darling73

äpplet: ja du, tänk att man kan forska i allt!!!!!! vore väl bättre om de la den energin på något VIKTIGT istället kan man tycka...ja, jag tycker det iaf...

solen: hoppas SÅÅÅÅ att du hinner bli så frisk att du kan följa med i morgon!!!!!! *krya på dig massa*

för mig verkar det ha vänt nu...*peppar peppar*....fick sova till kvart i sju i morse...skööönt!!! lämnat D på dagis nu vid 9 och hämtar honom vid 14...gott om tid att vila o sova.....

i morgon...ska vi ses utanför LaTapita strax innan 17???? just jka, ska kolla upp vad de har för gott att äta.....*hungrig*

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Lovan

Hej vänner.

Förkylningar ja - ursch, har varit förkyld nu i 2 veckor. OCH DET GER SIG ALDRIG!!! Skrikandes Idag var jag så trött och däven att jag var tvungen att stanna hemma från skolan, men ändå skicka iväg en snorig Tias till dagis. Han har också varit förkyld (en vecka typ), men börjar bli bättre och bättre.
    Vi skulle ta 18-månaders sprutan igår, men dels så ville de inte göra det pga snoret i näsan och dels så hade de inte fått journalen än ifrån Sura!!! Och det ringde jag för bövulen om förra veckan och bad dem skicka till nya vc. *sur* De på nya vc var oxå rätt förbannade över att Sura tagit så lång tid på sig, så det var bara att glatt inse fakta och vänta vidare på att han ska få ta sin spruta.

Ang i morgon:
    När vi käkat färdigt funderade jag på om några vill hänga med o bowla? Är så himla dålig på att bowla, men det är roooooligt! Skrattande Vi får prata mer om saken i morgon.

• Darling73

lovan: du läste mina tankar!!!!!!!!!! hänger gärna på o bowlar...iaf om vi blir ett par stycken, så det inte blir så himla dyrt....bowla!!!! tjohoo!!!

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2