-
Så fortsätter vi här då alla glada kossor
-
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
-
Darling: Jag vet - är känd för det där.

-
-
då gäller det att passa sig då....

-
Ha det så jättemysigt i morgon tjejer!! Själv åker jag till Norge vilken minut som helst..! Hoppas kisse min tar hem storslam...
(vilket jag ïnte tror!)
Kram!
Minne -
Känner mig oxå mkt mera kurant idag
..*skönt*
Även jag kan tänka mig ett parti bowling imorgon..det är ju så himla skojigt!!!
Men lovar inget..kanske är aptrött imorgon efter att ha jobbat hela dagen??
Imorgon får jag "sovmorgon"..ska inte börja jobba föränns kl 7
...men har sagt att vid halv 3-3 måste jag fara..vill ju hem å duscha/fräscha till mig inför min dejt med kossorna
Ev blir det även söndags jobb??
Tycker det låter bra att ses utanför strax innan 17..lovar å skynda mig så jag är i tid..men kan ju bli nån minut sen, så ni vet
Lycka till Minne i Norge!
Tycker det är super trista att du å choko inte kan göra oss sällskap
-
Darling: Tackar
Ska verkligen försöka kurera mig! Skönt att det vänt för dig nu
Lovan: Bra idé med bowling
Jag hänger också jätte gärna med, även om jag är urkass på bowling då bara testat det ca 3ggr i hela mitt liv vad jag kan minnas. Men då behöver ni inte förlora iaf
Men får se hur jag känner mig i morgon om jag ens orkar följa med på middagen. Men det hoppas jag verkligen!!!
Krya på dig å grabben!
Nitis: Skönt att även du är bättre!
Kanske ses i morgon då tjejer! Jag kliver in här någon gång på dagen i morgon och berättar min avsikt. Så ses vi förhoppningsvis utanför La Tapita strax innan 17! -
Hej tjejer!
Så var sista inskolningsdagen på dagis avklarad och det går hur bra som helst
A tycker att det är jätteroligt! Senaste 3dagarna har han sovit på dagis också och har inte haft några som helst problem att somna påp madrass bland alla de andra barnen
Så på måndag börjar det nya livet med hämta och lämna. Känns lite konstigt! Idag har jag varit ledig från jobbet och oj vad det var tomt och lugnt vid frukostbordet. Nitis, du gjorde ju så bra reklam för A&M under inskolningsperioden, så idag blev det en lunch där för mig och sambon. Så gott...men getingar överallt
Hoppas verkligen att alla sjukliga kossor har hunnit bli krya till imorgon!!!!!!!!!!!!!!
Bra förslag med bowling, Lovan
Jag hakar gärna på!
Ses imorgon
-
Gokväll! Hoppas ni som är sjuka kryar på er nu!
Hade verkligen varit kul att följa med er i morgon! Ni kommer säkerligen att få en kanonkväll!!!
Hade nästan tänkt att jag skulle kunna föja med (då hade jag kunnat sova hos min syster kanske).
Men det har varit så mycket som har hänt på sista tiden, och vi har haft så mycket att göra, så vi behöver ta det lugnt och bara ta en fridfull helg i torpet.
Minne: Lycka till i Norge!
Jordnöten: Härligt att det gått så bra med inskolningen! V är också klar och det funkar utmärkt. Han äter och sover jättebra där. Så här har man ju oroat sig helt i onödan.
Ha en riktigt trevlig kväll imorgon!
Kommer att tänka på er! -
Lovan: Måste bara berätta: Precis samma sak hände oss när V var på 1,5 årskontrollen förra veckan. BVC hade inte fått journalen från V-ås! Så vi fick en ny tid till sprutan. Det var ju iofs inget problem, det är ju eg en månad kvar tills han blir 18 mån, men man tycker att det är dåligt, Hade också ringt om det en vecka innan och de lovade att skicka den... Sammanträffande att samma sak händer oss nästan samtidigt!

-
Nitis: Fy tusan vilken extremt söt liten kisse ni har skaffat!!!!!!