sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Så var det för henne oxå, det var bebben som kom. Men du menar allvar att du skulle bajja i en papperskorg eller dom bara drev med dig för jag tror att dom drev med min kompis
Försök pricka rondskålen när man är super höggravid och nästan inte ens ser ner mellan bena!!!!
Det kanske ska bli en ny variant av "pricka pennan i flaskan"..
(kunde inte låta bli)
Jag kan inte sluta tänka på rondskålen... Oj oj, vilken syn!
Ärligt så vet jag inte om dom drev med mig. Isf är jag nog med i personalrummet på 10 i topp! (bland idioterna) Men ja helt ärligt, där satt jag. Och hon höll i.....
Fan va pinsamt!
Dom kanske visste att det va bebben, vilket en annan inte fatta.
hahahaha ja men hon skulle inte pricka den hon skulle ligga på den, du vet som ett bäcken som man får på sjukhuset
asg fortfarande
Jag gjorde något så himla pinsamt....
Vi hade just kommit in på förlossningen och jag skulle få ett mysigt bad. De tände levand ljus och allt var helt perfekt.
Först skulle jag bara få ett lavemang, jaha, hade jag aldrig fått tidigare... Ingen förklarade riktigt vad som skulle hända. Jag trodde att man skulle bli jätte bajsnödig och springa in på toan. Nåväl, lavemanget klart och jag sprang snabbt in på toan (jättesnabbt) för att inte bajsa på mig. Men, det hände ingenting! Konstigt, lavemanget funkade inte på mig? Nu knackade de och min man talade om att badet var klart. Ok, det händer inget här så jag kan ju ta ett bad...hihi.
Badet var varmt och skönt. Vackert med stearinljus och lugn musik... Fick lite massage av mannen.
Ja ja, DÅ BAJSAR JAG!!! MYCKET!! I badkarlet! Härligt...
Fan va nice! Det värsta var att jag skämdes så fruktansvärt, så jag fick min man att svära på att inte berätta det för någon... Han fick smyga ut och sno rengöringsmedel, sedan SKURADE jag badkaret, med verkar och allt!
Söt bebbe du har, det e priset du fick betala
fröken Anna
hahahahahahaahaha
Min gubbe sprang och torkade upp mitt lavemang från golvet eftersom det rann när jag sprang till toan
min karl fick inte vara med när jag skurade badkaret. För det var SÅÅÅÅ pinsamt. Han stog utanför, unrar vad han tänkte när jag låste in mig, bölandes...
hahaha ja o tänk vad han hade sagt om en sköterska kommit in o frågat efter dig
Fy att skura badkaret med värkar