• chokladpralinen

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..

• Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
  • Rasmus06

Aleksa 98:

jag va med om samma sak som din kompis. Trodde jag behövde skita och sköterskan säger åt mig att sätta mig på papperskorgen!!!!!!!!! Med ynklig röst svara jag bara:
    -Ni kan väl gå ut o vänta..?
    Sen vek sig mina ben och det hela slutar med att sköterskan måste hålla i mig när jag sitter på denna papperskorg och andas lustgas o försöker skita!

• aleksa98

Rasmus06

Ha Ha Ha Ha fan va roligt. Jag kan riktigt se din min när du snällt ber dom att gå ut

• Rasmus06

Det kändes rätt förnedrande att sitta där... Men tacka vet ja lustgas!! det gjorde trippen lite bättre.

Höll på o storkna när jag läste om din bästa vän!

• Rasmus06

Fick inte gå längre än "glida" nerför säng kanten. *asg*

• aleksa98

Ja jag kan se hennes min när dom kom in med denna lilla rondskål som var i papp och även om hon inte var jätte tjock så vägde hon väl ändå nästan 80 kg o den lilla skålen klarar ju ingenting. Jag måste bara berätta för henne om dig

• aleksa98

Amen skita i papperskorjen ja jävlar. jag skrattar fortfarande. Bajjade du då?

• aleksa98

Satt den fast i väggen? det e väl bbara en sån här tråd papperskorg, höll den dig

• Rasmus06

HA HA HA!!! Nej det va ingen tråd papperskorg, den skulle inte hållt..
    Det va en sån vanlig stål(?) tack o lov.

Och som tur va så var det "bara" Rasmus som tryckte på så jag behövde inte göra det stora i den lilla papperskorgen. *ASG*

Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??