sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Älskade epiduralen, lustgasen va skit. hehe
sa en massa roligt, men ganska vanligt: ja skiter på mej ja lovar, skär ut henne nu, ja spricker till naveln förfan... haha
men faktiskt så gick de bra, fick en lite tös på 15 min krystvärkar o några timmars vanliga värkar bara..=)
åh herregud - 15 min krysvärkar...jo tack det hade ju jag inbillat mig att det skulle ta för mig också! LÄGG TILL 2 TIMMAR!! Nej jag vill inte ha fler barn!!
När min bm såg hår sa hon det som en liten push tror jag men då sa jag till henne sammanbitet: TA TAG OCH DRA DÅ! Och efter 2 timmars krystande menade jag det - det var nog ingen lustgas kvar för mig. Använde den inte så mycket enligt sambon och nån eda fick jag aldrig trots att jag ville!
Så jäkla skön tråd!
Det första jag säger när elliot tittat ut är:
-Lever DEN? HAN är ju helt blå!
(BM) - Sophie, han gallskriker ju!!
-Jaha, jag hörde inte...
hahahaha "jag hörde inte"!
Antar att du hört honom nu...
Fröken anna:
haha jodå.. nu har jag hört honom=)
Var väl så chockad så det slog lock för öronen eller nått haha!
Hehe, hörde faktiskt inte min dotter alls när hon kom ut, ja hörde allt utom att hon skrek, men min man säger att hon skrev som en galning, haha...
=)
Ja när NOah me kom så var ja så uppe i allt som hände omkring... Så han hade tydligen skrikit...
Men jag sa bara " Vad är de som är fel i ren panik" Han skriker ju inte..
Och BM svarade.._ Jo Emma, han låter helt perfekt ![]()
jag fick under min första graviditet en JÄTTEhemorrojd som gick under smeknamnet Hubert när sambon och jag skojade om den
på förlossningen var jag livrädd att alla i rummet skulle se den bedårande hubert och vid ett tillfälle så hade jag (under lustgasruset) greppat tag i min sambo, väst höggljutt åt honom: "dom ser inte hubert va????"....bm hade sett fundersam ut och frågat sambon om vårt barn skulle heta Hubert
sambon som inte direkt är den mest diskreta varelsen på denna jord hade glatt informerat henne om vem hubert var
under min andra förlossning så hann jag inte få nåt lavemang och när jag sitter där på förlossningspallen och krystar för fullt så känner jag hur värsta jättebajskorven kommer ur rumpan på mig. för att skämta bort det hela säger jag hurtigt" jahaja, jag hann ju inte få någe lavemnag så där kom visst resultatet"