• soffi86

varning for nordea

Hej alla FL:are!

Vill bara passa pa och varna er for banken Nordea! De har otrevlig personal, gor massa fel (min syster ex bad hennes personliga bankman satta over 2600 till mitt konto och istallet sa forde han over 26000 och nasta gang 1500 istallet for 15000), hor inte av sig nar de pastar att de skall gora det, avslutar konton utan ens vetskap trots att jag har en personlig bankman (det var nu det senaste som nu fick droppen att rinna over). min pb ar till raga pa allt superotrevlig och jag kanner bara att jag ALDRIG MER vill ha med dem att gora + att jag skall varna ALLA jag bara kan. Sa gor inte samma misstag som jag gjorde - att valja Nordea, du kommer angra dig precis som jag gjort + flera bekanta som ocksa upplever problem med "snorkighet" och inkompetens fran personalen. Men att de avslutat mitt konto utan min vetskap ar...jag finner inte ord!
    VALJ INTE NORDEA!

• Svar på tråden varning for nordea
  • millou

Vi är Nordeakunder och är hur nöjda som helst.

Trist att du råkat illa ut, kanske har du haft oturen att få en kass PB helt enkelt. Resten är inget annat än en slump- oavsett hur många stora bokstäver du väljer att använda i dina inlägg.

Du kanske borde varna för ett speciellt Nordeakontor istället så skulle du möjligen låta lite mer trovärdig. Att hela Nordea skulle bestå av inkompetenta och otrevliga människor är ju lite... ja...*hjälp mig nån*... långsökt!

• vackrastarflow

soffi86

jag kan starta en omröstning till dig om du vill?

• soffi86

vackrastarflow: Ja tack, jattegarna!!!

Ar du nojd med banken Nordea?

Ja!

Ganska nojd

Njae...

Nej!

Skulle vara jattetacksam da! (lanka garna i tradstarten till den har traden iom att det bade finns positiva o negativa inlagg har)

kram
    sofia

• Freiya

jag har nordea och har varit jättenöjd med dom hela tiden. alla jag träffat där har varit jättetrevliga och hjälpsamma!
    din bankman måste ju va lite knäpp, ts! såna misstag får man ju inte göra!

• Öland2barnsmor

Tyvärr har jag haft problem med nordea en gång i tiden . det var ett avslutat lån allt var betalt det gick över ett år ,

så var det dragit en för mig stor summa pengar tror att det var strax under 1000-lappen . utan att tala om det eller att dom skickade en räkning . då hadde någon på banken räknat fel under tiden som lånet fanns .och bara drog pengarna . blev ganska arg och sa genast upp bekantskapen med banken
    Detta borde dom bjudit på . det var ju inte mitt fel att dom inte kan räkna . vad 17 har dom datorer till annars ?????

• soffi86

nej precis freiya! sanna misstag far man verkligen inte gora!
    sen allt annat pa det o 3 olika kontor...herrejesus!

• AngelMed Kevin

oj

Hann inte med skulle skriva att jag håller med dig

Svar på tråden varning for nordea