• soffi86

varning for nordea

Hej alla FL:are!

Vill bara passa pa och varna er for banken Nordea! De har otrevlig personal, gor massa fel (min syster ex bad hennes personliga bankman satta over 2600 till mitt konto och istallet sa forde han over 26000 och nasta gang 1500 istallet for 15000), hor inte av sig nar de pastar att de skall gora det, avslutar konton utan ens vetskap trots att jag har en personlig bankman (det var nu det senaste som nu fick droppen att rinna over). min pb ar till raga pa allt superotrevlig och jag kanner bara att jag ALDRIG MER vill ha med dem att gora + att jag skall varna ALLA jag bara kan. Sa gor inte samma misstag som jag gjorde - att valja Nordea, du kommer angra dig precis som jag gjort + flera bekanta som ocksa upplever problem med "snorkighet" och inkompetens fran personalen. Men att de avslutat mitt konto utan min vetskap ar...jag finner inte ord!
    VALJ INTE NORDEA!

• Svar på tråden varning for nordea
  • soffi86

millou: du behover inte vara otrevlig.

• AngelMed Kevin

soffi

det är du som tar det som att alla är otrevliga så fort man inte är på din sida..alla som inte är på din sida är otrevliga enligt dig..

Varför har du så svårt för att kunna ta kritik själv, du kritiserar ju en hel bank

• soffi86

"Resten är inget annat än en slump- oavsett hur många stora bokstäver du väljer att använda i dina inlägg."

"Du kanske borde varna för ett speciellt Nordeakontor istället så skulle du möjligen låta lite mer trovärdig. Att hela Nordea skulle bestå av inkompetenta och otrevliga människor är ju lite... ja...*hjälp mig nån*... långsökt!"

ja jag tycker millou ar otrevlig och jag tycker du ar otrevlig i vissa inlagg ocksa AmK, det finns andra har i traden som ocksa forsvarar nordea men ni anvander en ton och ett satt som bara ar...*hjalp mig nan*...otrevligt!

• maruttan

När jag började jobba på posten ( för ganska så många år sen... ) så var ju Nordea/posten samma bolag ungefär men jag hade FSB ( vilket jag fortfarande har) och då kunde inte min lön sättas in på mitt konto i FSB utan jag fick en utbetalningsavi varje månad.....*suck*

Tog sen lite senare ett lån via Nordea och mitt fack och när jag sen försökte lösa det lånet så var det ett evigt krångel fram och tillbaka innan jag kunde betala de pengar som jag var skyldig...trodde att de ville ha tillbaka sina pengar

Nej så jag har väl inga bra erfarenheter av Nordea. Däremot så tycker jag att FSB är toppen med telefonbanken och dosan till internet banken, som jag dessutom har fått 2 stycken nya på mindre än ett halvår eftersom min son hade sönder den första och gömde den andraGenerad
    Var dock inga problem att få en ny och inte en krona kostade det mig heller

Amor vincit omnia
  • AngelMed Kevin

jag är otrevlig för att jag inte tycker som du.. så fort man ifrågasätter dig eller tycker att du kanske överdriver i vissa saker så är man otrevlig..och det är så lätt för dig att ta till att man är otrevlig..

Jag är inte alls otrevlig..och du har valt att tolka mina inlägg på ett sätt som bara du kan stå till svars för..inte jag.. du påstår att jag säger att du ljuger..vilket jag inte gjor..och du tar upp det även fast jag sagt att det inte är så jag menat och sagt..

Du lägger ju ribban själv..du har inte varit så himla trevlig alla gånger i dina egna svar heller..så kasta inte sten i glashus

• S vali s

Kloka ord millou

TS, är det kanske så att du gärna läser in otrevligheter som inte finns o gärna provocerar igång folk
    Jag kan för mitt liv inte förstå vad det är som är så otrevlig med millus inlägg

Den late får brått när det blir kväll
  • AngelMed Kevin

det är hur du läser inlägget..betyder inte automatiskt att jag är otrevlig bara för att du läser in just det du vill..inte helheten..om du anser det är otrevligt så äger du problemet..det gör inte jag

• maruttan

Är lätt att tolka inlägg som otrevliga eller påhopp när det bara är ord på en dataskärm....Tror att det bara är att inse att en del tycker Nordea är bra och andra inte, sen behöver man ju inte spekulera i huruvida nån ljuger eller inte för det kommer ju aldrig att komma fram iaf

Amor vincit omnia
  • AngelMed Kevin

du ser ju själv soffi..

och så säger du till oss att hålla god ton..som sagt..kasta inte sten i glashus..

• Jan 39

Jag har nog haft alla banker som finns i Sverige och anser att stämningen och kundbehandlingen på ett kontor inte hänger på vad banken heter uta vilka som är tongivande på just det kontoret.

Jag har träffat på underbart fina SEB-kontor och rent vidriga,
    SHB där inte ens kundpennorna fungerat och andra med toppenservice.
    Just nu har jag Nordea i Katrineholm ch är supernöjd med både de män och de kvinnor som jobbar där.

Svar på tråden varning for nordea