Du måste logga in för att svara i en tråd.

• soffi86

varning for nordea

Hej alla FL:are!

Vill bara passa pa och varna er for banken Nordea! De har otrevlig personal, gor massa fel (min syster ex bad hennes personliga bankman satta over 2600 till mitt konto och istallet sa forde han over 26000 och nasta gang 1500 istallet for 15000), hor inte av sig nar de pastar att de skall gora det, avslutar konton utan ens vetskap trots att jag har en personlig bankman (det var nu det senaste som nu fick droppen att rinna over). min pb ar till raga pa allt superotrevlig och jag kanner bara att jag ALDRIG MER vill ha med dem att gora + att jag skall varna ALLA jag bara kan. Sa gor inte samma misstag som jag gjorde - att valja Nordea, du kommer angra dig precis som jag gjort + flera bekanta som ocksa upplever problem med "snorkighet" och inkompetens fran personalen. Men att de avslutat mitt konto utan min vetskap ar...jag finner inte ord!
    VALJ INTE NORDEA!

• Svar på tråden varning for nordea
  • Mamba
    OlgaMatildah skrev 2006-12-08 12:58:46 följande:
    Mamba: men ingen tror väll att norde behandlar alla lika dåligt? Jag själv har ingen anning jag har SEB och är över nöjd. Skulle nordea behandla alla lika dåligt skulle självklart ingen vilja ha nordea , men man måste ju få berätta om vad man varit med om i forumet och berätta för människor.

Men samtidigt skriver TS att det inte kan vara någon slump att hon mfl råkat ut för felaktigheter. Och det är just precis vad jag tror att det är. Misstag kan ske och att just folk i hennes närhet (kanske har de samma PB eller kontor) och andra råkat ut för felakigheter är just en slump.

Jag sa att hon får varna men samtidigt förstå att hon kommer möta kritik eftersom det finns tusentals nöjda Nordeakunder överallt i helea norden.

• Mamba

Inte normalt ser jag att hon skriver.

Och jag tror att det är ganska normalt och kommer fortsätta vara normalt med misstag så länge människan inte är en robot.
    Om det sen sätts i praktik på ett helt företag utkonkurreras dem!

Men jag tycker faktiskt man kan starta en omröstning om det, om man får det?! Vore ju intressant att se hur många som är nöjda och missnöjda

• soffi86

ar det ngn PLUS member som pallar starta en omrostning?

Ar du nojd med banken Nordea?

Ja!

Ganska nojd

Njae...

Nej!

Skulle vara jattetacksam da! (lanka garna i tradstarten till den har traden iom att det bade finns positiva o negativa inlagg har)

Kram
    Sofia

• Rokka Jill
    AngelMed Kevin skrev 2006-12-08 13:06:37 följande:
    rokka jill..Gud va moget...känns som man ärpå ett dagis
    vill du ha kafferast?
  • soffi86

Mamba: jo men om du laser i traden sa ser du alla de "fel" som jag vart med om via o pga Nordea och det ar ratt sa manga... med tanke pa att det varken hant mig pa Societe Generale (fransk bank), BNP Paribas (annan fransk bank), Ulster bank (irlandsk bank) eller pa Hana Bank (sydkoreansk bank) sa tycker jag det ar MANGA fel.

HALL EN BRA TON I TRADEN!!
    (the golden rule!)

• AngelMed Kevin

SOFFI

Ja men det är väl bara ett kontor du har där din pb finns?
    Det är ETT kontor i såna fall av säkert 100 st eller fler..

Därav tycker jag inte att man kan dra alla över en kam. Det kontoret JA, men inte hela Nordea

• MrsQ

Jag har Nordea och är super nöjd, har aldrig hört att någon är så nöjd med sin bank som jag är...
    Dom är trevliga allt går snabbt, får mycket bra förmåner, ränterabatter osv.
    Det blir så mycket enklare också när man har en personlig bankman som hjälper en med allt.
    Men det är väl helt otroligt om alla skulle vara supernöjda, det finns väl inget bolag eller märke eller kedja som alla är lika nöjda med...

• soffi86

jo det ar ju ett kontor dar MIN pb finns och ett kontor dar min mammas finns och ett kontor dar min systers finns... = 3 kontor minst

• Mamba
    soffi86 skrev 2006-12-08 13:13:50 följande:
    Mamba: jo men om du laser i traden sa ser du alla de "fel" som jag vart med om via o pga Nordea och det ar ratt sa manga... med tanke pa att det varken hant mig pa Societe Generale (fransk bank), BNP Paribas (annan fransk bank), Ulster bank (irlandsk bank) eller pa Hana Bank (sydkoreansk bank) sa tycker jag det ar MANGA fel.HALL EN BRA TON I TRADEN!!(the golden rule!)

Jag måste bara fråga vad i det jag skrivit inte var god ton och därmed var värt att poängtera med stora bokstäver?

• soffi86

hall en bra ton i traden var riktat till alla inte bara dig mamba

Svar på tråden varning for nordea