• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Sofffy

Hallå tjejer!

hoppas allt är bra med er. Själv mår jag pissdåligt, vaknade med ilande huvudvärk och en kraftig molande mensvärk typ, så ja har legat o följt alla såpor som gått på tv sen 7 i morse. Killen kommer snart me lite hämtmat så ja får ngt i mig.

Var hos barnmorskan igår, bebisen är startklar att komma ut, hon sa typ inget mer, bokade in en tid nästa måndag också. Man liksom väntar alltid på att bm ska säga ngt oväntat eller prata mer, men besöket gick på 20 min o alla värden såg bra ut så det fanns inte så mkt kvar att säga. Bara att vänta..

Hoppas att ni får en mysig fika i Sickla idag, jag får följa med nästa fika/lunch istället.

• murgrönan

Ja, här är allt lungt. Har tid för igångsättning på söndag på KS, och som det känns nu kommer hon inte ut tidigare. Men det är ju 5 dagar kvar så allt kan hända. Jag HOPPAS verkligen det kommer igång innan, känns liksom bättre på det sättet, svårt att förklara. Men i vilket fall är jag mamma om som mest fem dagar

Ha en mysig fika!

• Swenglish

Murgrönan- glömde helt att fråga dig hur överburenhetskontrollen gick igår! Skönt med en tid för igångsättning! Jag har bara fått en tid att ringa imorgon och förhoppningsvis har de tid med mig... Visst känns det bättre om det kommer igång av sig själv, det tycker jag också. Lite misslyckad känner jag mig konstigt nog, som om jag inte klarar att starta en förlossning själv, dumt jag vet. Hoppas verkligen de sätter igång mig imorgon, för jag orkar inte med att vänta längre rent psykiskt, fysiskt mår jag prima.

Soffy- hoppas du mår bättre snart! Och hoppas att den verkligen vill starta snart och inte pina dig i flera veckor till!

• Lillie74

Jag är så pinsamt dålig på det här.....jag har lagt upp bilderna så jag kan se dem när jag går in på min sida, men jag vet inte hur jag ska aktivera dem så ni ser dem, nåt förslag nån??

• Swenglish

Lillie- gå in på "min sida" välj "inställningar" och typ i mitten av den sidan kan du markera "bildgalleri" och sen trycka på högerpilen så att den hamnar i dne högra rutan, sen spara och sen är det klart! Hoppas du förstår min omständiga beskrivning...

• Sole

swe och jag förklarade samtidigt
    min förklaring ligger i din gästbok

• Sole

Bassekatt

jepp här skrivs det för fullt, vi är ju lediga och lökar hela dagarna

Skönt för er att ha ett datum för begravningen och förstår att det måste kännas jättekonstigt och väldigt sorgligt.

Emil verkar veta vad han vill iallafall, hoppas det snart funkar till 100% med matningen!

• Swenglish

Lillie- åh vad söt hon är! Särskilt på tredje kortet tycker jag hon liknar dig jättemycket!

• Sole

Lillie

håller med swenglish - vilken sötnos! och vilket fint namn ni har valt!

• Sole

sofffy

hoppas du kryar på dig, se till att vila och bli upp-passad av din kille!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3