• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Torris

Åh vad härligt ni har det med era bebisar hemma...vad snabbt du fick lämna BB Vivs? Jag trodde aldrig jag skulle få åka hem. Så kändes det iaf...

Hoppas det snart händer något för Er andra också!!

Kommer antagligen få vara utan internet i hela TVÅ veckor med start på fredag...Åhhhh!!!!
    Bara för att Telia har klantat sig!
    Hur ska jag klara mig utan det i två veckor? Fast det är klart, det finns ju en bebis som gärna tar hela min tid, men ändå?
    hihi

• Lillenlillen

life is beautiful!

kom hem idag 13.10 från danderyds bb-hotell. hela familjen mår topp och är nykära, haha

ligger ner med benen bort från datorn och barnet på magen, svårt att skriva... '

men ville s'ga att ni kan kolla blogg och galleri om ni vill se :)

ska återkomma med förlossningsberättelse när jag smält de värsta bitarna och läsa allt nytt i tråden när jag inte ligger ner! såg lite snabbt att det hänt massor!!

kraaam lisa

• Swenglish

Bianca- ja, ta Saltsjöbanan från Slussen och gå av i Sickla. det går ett tåg 14.20 som passar bra. Gå nerför backen, när du kommer ut mellan husen ser du några glasbyggnader framför dig, Designtorget ligger där, dit ska du. Kafet ligger ovanför.

pippil8- precis, det ligger i de nya glashusen.

Ginger-synd att du inte kunde imorgon men skönt att allt är bra!

• bianca2

Tack igen swe! hoppas vi ses imorgon men för din skull hoppas jag vi inte ses! kram

• Vivs

Nu finns några bilder på lilltjejen.. som nog blir en Jennifer! Funderar fortfarande på namnet men har inget annat på gång just nu.

Torris - jag valde att åka hem efter en natt, tyckte det räckte! Kändes lite som jag var på jobbet.. he he.. fast de hade räknat med att vi skulle stanna en dag till.

• Hellur

Oooh vad söta era bebisar är!!! Blir alldeles tårögd.

Vill också ha min bebis nu!

• Sole

vilken sötnos vivs!

förstår inte att så många säger att nyfödda bebisar inte är så söta, tycker dom är helt underbart söta!

sak bli så kul sen när vi alla fått och fikar med bebisar istället för magar

Junior kom ut nuuuuu!

• Swenglish

Vad söt din bebis är Vivs! Och kul kort på dig på förlossningen, väldigt positivt för oss som har det framför oss! Håller med om att bebisfika kommer att sitta fint sen när vi alla kämpat fram våra bebisar!

• Björklöv

Här försvann strömmen precis när jag skulle stoppa in en nybakad rulltårta i frysen  och sedan, när strömmen väl var tillbaka, så fungerade inte telefonen eller internet på några timmar!!!

Nu, äntligen är jag tillbaka

Kom på att jag blir nog lite sen i morgon, hinner inte på 30 minuter från gotlandsgatan till sickla! Men jag ska skynda mig så gott det går

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3