Murgrönan, det låter ju som nåt är på gång i alla fall. Hoppas det startar snart.
Bianca, jag hade inte så mycket känningar i ryggen utan mest som riktigt stark mensvärk.
Har sovit riktigt bra i två nätter. Vi har delat upp matningarna så min man har tagit en med utpumpad mjölk, så har jag tagit nästa. Gör stor skillnad att få sova ett par timmar till i sträck.
Idag ska vi till BB-mottagningen för att kolla gulsoten för förhoppningsvis sista gången.
Ett tips till: Om ni ska ha vetekudde - försök hitta en som går att spänna fast runt er, eller fixa nån anordning. Jag stod lutad mot en saccosäck och försökte trycka fast vetekudden mot magen, men den ramlade ner hela tiden.
Och ett ytligt tips för första dagarna hemma, om ni av nån anledning ska visa er bland folk och vill vara lite sminkade: Vattenfast mascara! Man vet aldrig när man känner för att gråta en skvätt. Tex när man ska lämna bb och är så tacksam mot alla där, när man får välkomstblommor, när man råkar tänka på om nåt skulle hända, när man snusar bebisen på huvudet, när det gör ont i bröstvårtorna...