• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Sole

Karin99
    oj, grattis, de brukar ju vilja sätta igång inom 2 dygn om vattnet går och inget mer händer!

Swenglish
    kan du inte posta ett inlägg här på FL och be alla som tänkte föda på SÖS idag vänta tills imorgon, då borde ju nån plats bli ledig för dig?

Här är det lungt som i graven, ska snart hoppa in i duschen för att sen bege mig ut på stan för lunch med en kompis.

önskar jag hade en balkong jag kunde sitta och dricka kaffe på!

• Hellur

Karin99 - Ohh vad spännande! Nu är det snart dags. Lycka till!

Swe - Kaffe på balkongen låter jätte mysigt. Kanske ska sätta mig i solen på min balkong och ta en kopp te.

• Emma3

Karin: Spännande, lycka till!

Swe: Hoppas du får komma in snart, som sagt du borde ju ha förtur

Här är det iallafall lugnt, händer ingenting.

Ska på vattengympa för sista gången idag så det blir ju skönt iallafall.

Längtar efter plutten - vecka 40
  • Björklöv

Nu ska jag ta mig en promenad i vårsolen! Undrar vad som hinner hända under tiden jag är ute!!!

• Swenglish

NU är det dags! Klockan två har jag tid för igångsättning! Känns helt konstigt att VETA att det börjar idag, när man hela graviditeten gått och tänkt att "det kan hända precis närsomhelst"... Supernervös nu! Har haft en skön förmiddag med både kaffe och sen lunch på balkongen (fortsatt att ladda med pasta), kollat på Greys Anatomy (känns lite fel att glo på Tv när det är så fint väder ute, men ville inte gå hemifrån och så skönt att ha nåt annat att tänka på, rekommenderas att ha nåt sånt att fördriva tiden med om ni hamnar i samma situation som jag). Nu ska jag snart ringa och beställa taxi och kolla att allt är med-iiihhhhh!!!!!

Kram på er alla

• J79

Swenglish hoppas, hoppas att du får komma in i em så att du är ett steg närmare din efterlängtade bebis! Jag skulle vara helt galen av väntan om jag var du. Tycker faktiskt lite synd om dig. Passa på nu och ät massor av pasta och vila så du har mycket energi att trycka ut den där bebisen.

Tycker att Murgrönans baby borde leta sig ut nu också!

Karin lycka till idag!

Här hos mig är det då ingen bebis i sikte. Har bf 26e så det finns tid kvar innan jag borde börja klaga högt.

• BasseKatt
    Swenglish: Håller alla tummar för att det ska gå bra idag och att det inte blir alltför långdraget. Vad spännande!!!

Karin99: Låter som det är på G för dig med - lycka till!

Nu ska vi försöka ta oss ut på barnvagnspromenad i vårsolen. Får väl se hur mycket som hinner hända innan vi är tillbaka ;o)
  • murgrönan

Lycka till Swenglish!!! jag ska tänka på dig i em. Håller tummarna att allt går bra!!

Karin99: Håller tummarna för dig med!!!

• Hellur

Swenglish - Äntligen! Vad skönt. Håller tummarna för dig och kommer tänka på dig.
    Hör av dig när du har din guldklimp och du har tid och ork.
    LYCKA TILL!!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3