Pladdertråden!
lurkan: precis. vi kanske har mer lika kropp från början, än Hanna, hon är så nätt i kroppen.
Hihi! Igår kom ja på varför det är bra med vaddering på magen! Då fryser inte räkan nu när det är så kallt!
Är ju -27 grader idag!
lurkan: precis. vi kanske har mer lika kropp från början, än Hanna, hon är så nätt i kroppen.
Hihi! Igår kom ja på varför det är bra med vaddering på magen! Då fryser inte räkan nu när det är så kallt!
Är ju -27 grader idag!
lurkan: haha! du vet inte vad som döljer sig under tröjan! Jag har minnsan vaddering kvar. Var ju tvungen att spara lite åt räkan! ![]()
missK. det går man själv.
Dulia:
Ja, sanerligen romatisk! ![]()
Hanna: en fråga om brudklänningar. har du tvättat din efter bröllopet? Hur i så fall?
Kickan: jo, men ringde kemtvätten idag å de ville inte tvätta klänningar med pärlor och paljetter på. Hon sa att vätskorna de anväder kan förstöra paljetterna. Hon tyckte jag skulle tvätta den själv, i vattenbad, typ i badkaret. Men hjälp! var ska jag hänga upp den, den måste ju dropptorka då...mycket släpp.....
ser att ni funderar på semester. Läste om en forskare som kommit fram till att vi här uppe i norden egentligen borde ha semester på vintern, då det är som mörkast. Hur hälsa-synfunk skulle vi må bättre av det. På sommaren mår vi endå bra, eftersom det är varmt, ljust osv. Tål att tänkas på... skulle va skönt med 5 veckor på vintern å 5 veckor på sommarn! ![]()
Lättja: jag har ett fysiskt anstärngande jobb, men det vet du ju redan...å jag jobbar inte. Är glad att jag slipper. Skulle bli bökigt med de arbetsuppgifter man har i en lagård med en stor mage i vägen...
JUSTer: jag har hittat ett hus åt dig! ![]()
Hanna: sådär. illamåendet känns som en del av mitt liv nu. Följer jag mina rutiner med maten så funkar det hyffsat. idag har jag haft som en tyngd i magen...hoppas att det bara är växtvärk. Men för mig är minst lilla avvikelse bekymrande...