• MagdaA

Pladdertråden!

lurkan: precis. vi kanske har mer lika kropp från början, än Hanna, hon är så nätt i kroppen.

Hihi! Igår kom ja på varför det är bra med vaddering på magen! Då fryser inte räkan nu när det är så kallt! Är ju -27 grader idag!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

lurkan: haha! du vet inte vad som döljer sig under tröjan! Jag har minnsan vaddering kvar. Var ju tvungen att spara lite åt räkan!

• MagdaA

Hanna: en fråga om brudklänningar. har du tvättat din efter bröllopet? Hur i så fall?

• MagdaA

Kickan: jo, men ringde kemtvätten idag å de ville inte tvätta klänningar med pärlor och paljetter på. Hon sa att vätskorna de anväder kan förstöra paljetterna. Hon tyckte jag skulle tvätta den själv, i vattenbad, typ i badkaret. Men hjälp! var ska jag hänga upp den, den måste ju dropptorka då...mycket släpp.....

• MagdaA

ser att ni funderar på semester. Läste om en forskare som kommit fram till att vi här uppe i norden egentligen borde ha semester på vintern, då det är som mörkast. Hur hälsa-synfunk skulle vi må bättre av det. På sommaren mår vi endå bra, eftersom det är varmt, ljust osv. Tål att tänkas på... skulle va skönt med 5 veckor på vintern å 5 veckor på sommarn!

• MagdaA

Lättja: jag har ett fysiskt anstärngande jobb, men det vet du ju redan...å jag jobbar inte. Är glad att jag slipper. Skulle bli bökigt med de arbetsuppgifter man har i en lagård med en stor mage i vägen...

• MagdaA

JUSTer: jag har hittat ett hus åt dig!

• MagdaA

Hanna: sådär. illamåendet känns som en del av mitt liv nu. Följer jag mina rutiner med maten så funkar det hyffsat. idag har jag haft som en tyngd i magen...hoppas att det bara är växtvärk. Men för mig är minst lilla avvikelse bekymrande...

Svar på tråden Pladdertråden!