Pladdertråden!
missK: de tycker jag var en bra idé. Det med kortet alltså. För det kan ju kännas som en repris att köpa nått annat som det står samma sak på...
missK: de tycker jag var en bra idé. Det med kortet alltså. För det kan ju kännas som en repris att köpa nått annat som det står samma sak på...
Hanna: sover inte så bra. vaknar typ en gång i timmen och kan inte ligga skönt. Pirrar och kittlar i benen. Ömmar i magen. Ont i ryggen... Sen drömmer jag en massa konstigt, som jag helst vill glömma bort. Hur går det för dig? Sover du bra?
Hanna: När ska ni på ul? Vi har ju inte tid förns nästa fredag, bara 2 veckor mellan besöken, men känns endå som långt emellan... Fast egentligen är jag ju inte orolig för Räkan. Mer orolig för livmoderhalsen...
Jag vill också drömma om stora björnbär. Ska vi byta drömmar?! Här handlar det mest om veckan vi låg inne med Ebba...
Hanna: ja, det är inge roliga drömmar, det kan jag lova! Men jag får väl helt enkelt lära mig att leva med dom.
3 veckor går fort! Snart får ni se plutten igen!
Hanna: nä, det sa han inget om. Kan den göra det?!
Hanna: man kan ju alltid hoppas. Men det känns som jag endå har dåligt utgångsläge då den va så kort från början. Vet du hur lång din är?
Hanna: då ligger du säker på normala 35-40. Om du ligger över 40 kanske jag kan då låna en bit?!
Haft den här konstiga trycket neråt sen igår em. ringde spec mvc nu. min bm jobbade inte men fick prata med en annan. hon skulle prata med läkaren och ringa upp sen. orkar inte med mera skit nu!
Jag vill inte va i vecka 20. Skulle helst vilja hoppa från nu till 35...
Nu har en tid kl 14. Min läkare var inte där idag, så det blir en läkare från Umeå som är där den här veckan. bm sa att han var jättebra så jag hoppas hon har rätt. så skönt när dom tar än på allvar direkt, var inga problem alls att få komma in, behövde inte ens be om det. ringde Micke nu å han skulle komma hem efter lunch. Ska lägga mig å vila en stund nu. bara gråter å de känns så konstigt... obehagligt tryck å det liksom ömmar.