Pladdertråden!
Va söta ni är! Känns som man oroar er helt i onödan. Är säkert bara så att det växer å har sig... Vill ju inte skrämmas ju.
Va söta ni är! Känns som man oroar er helt i onödan. Är säkert bara så att det växer å har sig... Vill ju inte skrämmas ju.
Nu har Micke kommit hem. Ska ta en snabbdusch nu, snart dax att åka, åker i god tid så vi inte blir sena. Hoppas jag kommer hem sen så jag kan kika in här med goda nyheter.
Oj! Här har det varit lugnt i eftermiddag! Jag som trodde det skulle va flera sidor att läsa! Nu är vi iaf hemma. Räkan mådde bra, sprattlade och sög på tummen!
Fick en bild på han petar på näsan!
Japp, nu sa jag HAN, Micke har länge trott att det är en han, å läkaren sa han, så nu börjar jag nästan tro att det är så... Livmoderhalsen var oförändrad, stängd å fin. Var en superbra läkare. Trevli och förklarade bra. Sen så var han väldigt försiktig, gjorde nog ont endå! Aja, nu vet ni iaf att allt är lugnt.
Hanna: han visste inte riktigt. Antagligen för att det växer å har sig. Sen sa han att den obehagliga känslan jag fick emellanåt kan va för att det trycker på urinblåsan. Har känt efter mer nu sen ja kom hem, kan hända att det känns mer när jag är kissnödig, men det kan va psykiskt också.
Nu har jag lyckats flörta me Micke så han gick ut aå gav djuren. Jag ska lägga mig på soffan, vila och läsa en bok! ![]()
Tack vänner! Va söta ni är! Har legat i soffan sen middagen, sovit en timme. Blir helt slut efter sjukhusbesöken!
Glömde berätta en grej. När vi låg inne och fick Ebba så var det två underbara bm som hade hand om oss. Superfina, underbara! När vi satt å väntade på att få komma in till läkaren gick en av dom förbi, sen kom hon tillbaka, tittade på min mage och log. "Va roligt!" sa hon, sen frågade hon vilken vecka jag va i å så. Jag sa att vi skulle in på en extra koll för jag va lite orolig, "Extra koller är bra!" sa hon då. Så roligt att träffa henne! Och att hon kände igen oss, är ju snart ett år sedan...
Hanna: Glömde säga de, enligt läkarens anteckningar är jag typ 1 vecka längre gången än om man räknar från senaste mens. Stod i journalen som den andra läkaren kollade i idag. Får väl se längre fram vad han säger...
Hanna: kanske ligger det mitt emellan nångång. Får som sagt se vad dom säger längre fram. Lite roligt å veta att man har några dagar till godo, åt rätt håll liksom. Dessutom sa bm på inskrivningen att om man har kort cykel så blir ofta bf tidigare än om man har 28 dagars...
Hanna: precis: sen kan det ju diffa 2 veckor +/-, så egentligen kvittar det ju.
Hihi! Det roligaste va å se Mickes min när läkaren sa "Ja se här, en liten rackare som suger på tummen!" Det var världens aktivitet där inne!
Kanske brås han på pappa, med å suga på tummen alltså, de gjorde Micke när han var liten.
NO: tack gumman!
Jag ska lägga mig i soffan igen å glo på tv. sköt om er! PUSS
Believer: är ju inte räkan jag är orolig över. han mår bra, mer orlig över hur min kropp fungerar och håller ihop.