Pladdertråden!
Nu ska jag krypa isäng. sovde en timme i soffan tidigare så jag är egentligen inte så trött, mest yr. Ska lägga mig och läsa en stund. Hörs i morgon! Natt natt!
Nu ska jag krypa isäng. sovde en timme i soffan tidigare så jag är egentligen inte så trött, mest yr. Ska lägga mig och läsa en stund. Hörs i morgon! Natt natt!
morrn morrn!
Marie: Micke hade rätt förra gången, å han har sagt "han" i flera veckor. Igår kom jag på mig själv att också säga "han" tidigare har jag bara sagt räkan... Så just nu är vi nog iställda på en liten kille. Sen har vi i ängla-tråden upptäckt att många av oss som har ängla barn, och sen blir gravida, får barn av det motsatta könet efteråt...
Lättja: Jag är också rädd att vakna med blod överallt! Jag har haft så mycket flytningar så nu sover jag näck!
Hönan verkar må bra av att luftas på natten. Men jag skulle helst sova me en sån gigantisk förlossnings-blöja...
missK: Fiiiiint kort! Du är så duktig! Kan du inte lära mig?! ![]()
missK: inte sådär bra som du ju! *avis*
Lättja: jag har inte ens några trosor
Förresten...har börjat läsa en av böckerna nu! ![]()
Enligt läkarens anteckningar är jag en vecka längre gången, men jag fortsätter med den här räkningen tills jag fått ett klart datum.
•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.
Believer v.26, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
2007 v.25, Bf 20 maj
Dulia v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
lurkan v.16, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
Magda v.15, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
Hanna v.14, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
Lättja v.12, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v.11, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
Kickan v.8, BF 21 september (pojke tror jag)
Hemligaärtan v.7, BF 21 september
Thezzizen v.7, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
missK v.5, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.
Believer v.27, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
2007 v.25, Bf 20 maj
Dulia v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
lurkan v.16, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
Magda v.15, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
Hanna v.14, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
Lättja v.12, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v.11, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
Kickan v.8, BF 21 september (pojke tror jag)
Hemligaärtan v.7, BF 21 september
Thezzizen v.7, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
missK v.5, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
missK: japp! det låter bra! Men du bor en bit ner va...?!
Believer: hörde de på radion, troligen överdos...då får man ju faktist skylla sig själv...
Hanna: på radion sa dom att de såg ut som att det var det och att hon kvävts av sina egna spyor.
Fatta! vecka 15 redan! Riden går fort! Men nu skulle jag vilja hoppa över minst 10 veckor...dom jobbigaste veckorna! Å igår var det 11 mån sedan våran Ebba gick bort. Kan inte förstå att det är snart ett år sedan! Tiden går så fort, känns som igår!
Vecka 15 i förra graviditeten hade jag sånna besvär med fogarna att jag blev sjukskriven halvtid. Har ju ont nu också, men inte alls lika mycket, måste bero på att jag inte jobbar, utan har mer tid att vila.