• MagdaA

Pladdertråden!

no: sötis! du är så snäll! bra att du kommer med sånna positiva inlägg!

Började fundera lite nu...om jag inte ska till läkaren på koll den 8/3 (Ebbas dag) så sa jag be att få komma till bm och iaf lyssna på hjärtljuden. Vill ha nått pos den dagen iaf!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Känns som Ebbas dag kommer vara jobbig, då kan man väl få göra nått roligt iaf! Ska till minneslunden då också och tända ljus, är så fint där, speciellt nu på vintern då det är vitt vitt vitt! orörd snö enda ner till sjön!

• MagdaA

JUSTer: oj då! Va va en rejäl frukost! Tro om bm går med på att man väger sig på sin egen våg?! Jag har ju vägt mig på min hemma jämt, kanske lika bra å fortsätta med det...om inte hennes visar mindre förståss

• MagdaA

Många som har vecko-uppdatering på fredagar. Tro varför det blir så?!

• MagdaA

no: ja, det har du rätt i! med de va väl nå par tidiga mf i den svängen tror jag, å den här listan fanns ju inte då. men nu ska de inte bli fler mf! förbannelsen är bruten! bara goda tider nu! MER PLUS ÅT FOLKET!

• MagdaA

Om jag inte fått mf innan den här graviditeten hade ju jag varit i typ vecka 21-22 nånting... mellan Dulia och Lurkan.

• MagdaA

Ja alla kan vi fundera på varför vi inte har våra små underverk hos oss, och varför vi inte är i den å den veckan. Men trots allt jobbigt så är det en mening med allt. Nu ser vi framåt tjejer! Vår tur kommer!

• MagdaA

Är ju mycket prat om de här med vad man kan äta å inte... hur det är tillagat osv. Skulle ni t ex äta en kycklingsallad på ett uteställe nu när ni är gravida?!

• MagdaA

Hanna: vi brukar äta på ett ställa där dom har pizza, sallader, rullar, lite olika kötträtter, kebab osv. Ett bra ställe, god mat, och underbara sallader! Dom gör iordning dom eftersom man beställer, men man vet ju inte hur det ser ut i köket på det stället, kan bara hoppas att det är bra! Ska dit å käka med några kompisar i kväll, r inte sugen på pizza eller nått sånt, å deras sallader är som sagt väldigt goda och brukar iaf SE fräscha ut...

• MagdaA

Hanna: låter som vi tänker ganska lika. Färdig skivad skinka som är vaccad t ex, det äter jag varje dag! Ids knappt kolla datumet, huvudsaken den luktar okej.

Där vi ska käka har dom en supergod blandsallad med räkor, skinka och tonfisk. men jag tycker inte om tonfisk så jag brukar be å få kyckling istället. Supergod dressing också! Börjar redan knorra sig i magen!

Svar på tråden Pladdertråden!