• MagdaA

Pladdertråden!

Kick: när jag väntade Ebba mådde jag illa nån dag nu å nån dag då. Sällan flera dagar i sträck. Var inte orolig. Säger som Hanna, det kommer tillbaka!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Wiiiii! Jag är glad! Min syster fyller 30 snart å pratade med mamma om vad vi i familjen ska köpa. Hon har länge velat ha en massagebänk, en sån enkel modell som man kan vika ihop å ställa undan. Kollade på blocket, hittade en här i Övik för 3000:-, han kunde gå ner till 2800, men inte mer. Den va använd typ 4 ggr. Blöj 2500, å det gick han med på! Ska hämta den i morgon! GLAD! Hoppas syster blir glad också!

• MagdaA

förresten...nån som vet. Är Keijo ett tjej eller killnamn?!

• MagdaA

Pratade med mamma nu. Hon hade pratat med systers sambo och han tyckte det var en jättebra idé! Hon har önskat sig en sån länge, men inte tagit sig råd! Känns så roligt att jag löste det så snabbt! Hon fyller år den 28:e, men ska ha kalas den 24:e. hon har hyrt en lokal å bjudit massa folk, blir catering å hela kittet!

• MagdaA

Hanna: nä, inte den här graviditeten, men på Ebba, när vi låg på sjukhuset, hade inte hunnit göra det innan, å ville få göra det innan hon givk bort.

• MagdaA

Nu ska vi åka å käka me några vänner. Se blir det slappa. Sköt om er! Trevlig kväll!

• MagdaA

Morrn morrn! Igår hade vi så trevligt! Var ut å åt med 2 kompisar, jag åt en supergod sallad! Sån åkte vi hem till dom och surrade, slappade och åt semlor! Hembakta goda semlor! Det var riktigt gott, har inte varit sugen på semlor i år, men dom där va riktigt goda!

Håller på att göra oss klara för å åka en sväng till stan. Gruvar mig redan lite för i går kväll fick jag sånna fruktansvärda hugg i fogarna. Hunde knappt gå. Fick ta fog-bältet å dra ihop hårt så jag skulle kunna gå från toan till sovrummet utan att falla ihop. Men nu känns det bättre, nä så länge iaf!

• MagdaA

Varit i stan och gjort ärenden. ÄNTLIGEN har jag hittat en snygg tunika att ha på 30-års kalaset. ska se om ni får se nån bild sedan kanske. Är inte en gravid-tunika, men magen får plats endå. provade lite mamma-kläder, men man ser ju ut som en gravid ELEFANT i dom! Dessutom står min mage ut både framåt och åt sidorna, så jag ser grotesk ut i vissa gläder, å brösten! Dom är ENORMA!

Sen åkte vi å köpte massagebänken åt syster, riktigt nöjd, den ser oanvänd ut! Hemma nu iaf, helt slut! Tröt i huvudet och det hugger i fogarna. Ska lägga mig å vila innan det är dax att laga middag.

angiee: jag är uppe och kissar minst 3 ggr/natt. oftast 24.00, 03.00 och 06.00, ungefär.

Thezz: här har det inte varit nått sex sen helgen efter böllopet, det var i slutet på november. Blir inget så länga räkan är i magen. Men jag är inte så sugen heller... Å maken kan man ju hjälpa på andra sätt!

• MagdaA

Kickan: fru? skulle ni ha gift er? det måste jag ha missat. när då?

• MagdaA

Kickan: nej! va tråigt! STOR KRAM! Hoppas det löser sig snart!

nä, nu ska jag lägga mig och vila. kram

Svar på tråden Pladdertråden!