Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

hihi.. känns lite dumt att skriva BF o sitta med värkar Ska ta o ringa till fl nu och höra vad de säger o sååå... Tror väl inte att de vill ha in mig än på ett tag....

2006:
    oktober
    bebis i oktober BF 7/10, fick en dotter, Ebba, 11/10
    december
    MN72 BF 29/12, son född 98 väntar ivrigt

2007:
    januari
    Springsteen BF 3/1

• Springsteen

Ja.. allra senast i morron  

Pratade med fl o de tyckte ju att jag kunde vara hemma till de var runt 5min mellan dem.. de är lite oregelbundna ju fortfarande.. har satt mina föräldrar på att hämta bilbarnstolen nu i alla fall.. o de gjorde de så gärna
    O sambon håller på att gå upp i limningen så söt han är..

• Springsteen

Tack tack...

Skönt att allt var bra MN!!!

blää här är det oförändrat sen kl 5 i morse.. lika mycket ont och kommer lika ofta och oregelbundet..... Hur länge gick ni innan de satte igång ordentligt???

• Springsteen

HÄr är det ganska oförändrat.. kanske lite värre smärta... o nu är det 12h!!!! o dags för nästa alvedondos men är sååå trött.... kommer nog tvinga dem att kolla mig ikväll (åtminstone för lite motivation o se om jag öppnat mig ) o ge mig nåt att sova på om de inte vill att jag stannar... Värmedynan är min bästa vän!!!!
    Var ju beräknad till den 5e  innan ul.. så de kanske stämde????

• Springsteen

Bebis sim vill jag oxå gå på .. men de blir ju andra omgången... Hörde att de var sån kö på atlantis att man helst skulle anmäla barnet innan de var fött och de har 3kg gräns... KÄnns ju lite fel att anmäla innan förlossningen!!!

HÄr är det fortfarande oregelbundet men de känns en hel del mer... Vetekudden är min bästa vän just nu!!!

Tack för alla lyckönskningar...

• Springsteen

Hej.. kom precis hem från Förlossningen....
    Sömnpillret jag skulle hämta visade sig att jag var öppen 4cm o fick inte åka hem!!! Jättesnopet!!! Så i morse kl 07.16 så föddes lilla Wilmer 4170 tung och 51cm lång... Gick mycket lättare än vad jag trott.. Och  SNABBARE!!!!! åkte hem nu efter 12h och ska lägga mig i sängen med den lilla nu och inte stiga upp förrän BB hemvård kommer i morron
    Var nån av er andra där??? har inte fixat att gå ut från rummet pga foglossningen som blev ganska mycket värre

• Springsteen
    Tack för alla grattis!!!! tackar här istället för i GB var så många grattis där....

Nu har jag äntligen börjat piggna till lite Gubben hade nog ont i magen i  natt så jag o sambon har sovit i skift.... men nu är det lungt och han ligger o sover på sambons mage...
     Ska lägga ut kort sen när jag orkar, sovit max 2h i sträck de senaste 3 dygnen... BB-hemvård har varit här och han tuttar jättefint.. OCH det känns Snart kommer sambons föräldrar och ska lämna middag till oss de är väldigt uppskattat!!!!! Bokat mina föräldrar till i morron!!

Lilla Frö... jag vet att jag reagerade på att erat namn var jättefint o tänkte att nää då kan inte jag ta de.. Men de hade jag visst glömt bort igår Tycker de är jättefint!!! Så förlåt. .men vi snort erat namn oxå

MN kan inte vara långt kvar nu

2006:

Augusti
    Thullan: BF 28/8, Fick en dotter, Wilma 22/8

September
    Pärlan81 son född -04, dotter född 29/9

Oktober
    Miidori: BF 5/10,Fick en dotter,Tindra 8/10
    bebis i oktober: BF 7/10, fick en dotter, Ebba, 11/10
    Jomi: BF 17/11 Fick en dotter Wilma 31/10

November
    Tintan: BF 26/11,fick 2 döttrar Emilia & Michelle 15/11,son född 2003 Benjamin
    gravisen BF 31/10, fick en son 15/11,, en dotter fött 04
    LillaFrö: BF 24/11, fick en son, Wilmer, 23/11

December
    MN72: BF 29/12, son född 98 väntar ivrigt

2007:

Januari
    Springsteen: BF 3/1 Fick en Wilmer 5/1
    medistra: BF 7/1, son född 05
    Kottten: BF 28/1, döttrar födda -97 och -02

Februari:
    Castle: BF 2/2, första barnet
    MELIM: BF 12/2, första barnet

Mars:
    Stina84: BF 5/3, första barnet

April
    Counterfeit, bf 7/4

September:
    Småbarnsliv, bf 12/9
  • Springsteen
    Thullan klart du ska vara hemma

MN... de tar visst aldrig slut.. hoppas de sätter igång dig snart då om de inte vill själv...

Vi har fått sova ganska bra i natt... varannan timme har han velat tutta.. o mellan de har jag fått sova.... Men aj vad de gör ont i brösten o inte har de runnit till heller....
  • Springsteen

Här lever man i ett hormonstinn tror jag... han vill amma minst varannan timme... och jag är inte säker på att de kommit igång än men har hört några kluckar så jag tror de!!!
    Ni som tagit eda... hade ni ont av den efter??? har gräsligt ont i ryggen där de stack.. måste be att de tittar på de i morron när vi åker in på 3dagars kollen...

Medistra.. japp vi måste varit där samtidigt!!! jag gick i  o för sig inte utanför rummet (åkte ju hem tidigt)... Sambon serva mig väldigt bra!!! Vilken BM hade du???? Jag var i alla fall supernöjd med servicen o allt!!! De hade nog ganska mycket att göra under fredagen... klockan hördes i ett...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping