Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

"kvinnlig logik: En man kör på en landsväg. En kvinna kör på samma väg men åt motsatt håll. När de möts lutar kvinnan sig ut från fönstret och ropar: GRIS  Mannen lutar genast ut huvudet och ropar: Tokiga kärring  Båda fortsätter sin färd. När mannen efter en liten stund kör genom en kurva så kolliderar han med enormt stor jättegris som står på vägen.. Mannen dör.. TÄnk om män kunde lyssna nån gång."

Var bara tvungen

• Springsteen

är på gräsligt humör idag Gråter  har bara slöläst lite...

Miidori.. de är inte tempen som avgör om du ska åka in eller ej utan hur barnet mår.. vissa kan ju ha skyhög och vara ganska opåverkad medans andra kan vara jättedåliga... Men ger sig inte tempen och/eller den har legat över 39 länge så bör man ha nån som tittar på barnet.. De är väl andra symtom som man bör åka in för än feber.. ex inte äter eller dricker... ont nånstans.. feberkramper.. kräks.. diarreér osv... Fast de är ju alltid bättre att ringa o rådgöra en gång för mycket än en gång för lite...

• Springsteen
    Miidorii: känner bara att helt plötsligt så folk som brukar lyssna på mig osv inte gör delängre... Ringer de så frågar de hur jag o W mår sen frågar de efter sambon... var på möte igår... frågade mig hur jag o W mår sen är de som vi inte existerar... o när sambon kom lite senare så ställde de alla frågor till han... Jag visste ju allt lika bra!!!!!!

eller när svärmor ringer o frågar mig skolfrågor (hon läser till undersköterska) om smittsamhet osv... o sen när jag säger att nej jag vill inte att dagisbarn träffar han än pga smitta så fick jag höra att jag är löjlig... och säger jag att jag mår jättebra så får jag jätteblickar och frågor om jag verkligen inte är lite trött osv... för de ska man vara när man har småbarn... Jag får sova på nätterna.. jag har ett barn som är snällare än många andra.. jag är inte speciellt trött.. snarare tvärtom.. rastlös som satan...

Varit massa sånt sista tiden så jag känner att jag bara är en mjölkko som sitter i soffan.. duger typ inte till nåt annat känns de som... o min son är alla egendom... han kan ju sova äta osv när han inte träffar folk... (gäller bara vissa!!! absolut inte alla...)
  • Springsteen
    Skrattande Helt upptagen av mig själv idag....

GRATTIS MELIM !!!! ska kika in o titta Skrattande
  • Springsteen

mmm... o säger man ifrån så är det hormonerna...

• Springsteen

Tintan får man svara senare????

Castle.. när o var ska de spela??? Sambon ska oxå så stämmer de överens så kan jag följa me o titta jag me tror att han skulle spela runt 4-5 nån gång...

Fast i o för sig är Wilmer mer snorig idag än han varit på hela veckan.. vill inte gå bort.. han blev skitförbannad i natt och sen har han väckt mig 4ggr för att rengöra näsan.. o lite hängig är han... han fick nappen o somna på 3 röda när näsan var ok.. fast nu sitter han här o bajsar för fulla muggar.. tur att sambon kommer hem strax Humöret är bättre idag i alla fall...

• Springsteen
    TIntan.. så klart de var thullan... de är så lika

Kesso!!! Stackare.... kämpa på!!!!

Tack för alla uppmuntrande kommentarer känns MYCKET  bättre idag

funkar bra Midorii... jag möter upp vid kjell o co... (är väl där vid swedbank??)
  • Springsteen

Vi fick kolla på huset som vi ville hyra i morron de ringde nyss Hoppas nu att de är lika bra invändigt som de är utvändigt!!!! Hade ju varit så skönt me lite trädgård lagom till sommaren... o de kostar ju lika mkt som de vi har nu...

• Springsteen

Maxpax... älskar ju vår lgh nu.. men gräsmattan måste väga över i så fall...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping