Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Var de ingen som gick från öster???? Kan ju oxå gå med gänget från juneporten om de är ok? Måste ju ändå passera Såg att de blir väl typ ALLA

• Springsteen

jomi: om du har en 2ml spruta så är det lätt att spola näsan med natriumclorid.. högt under huvudet...

Medistra: usch vad jobbigt... man undrar varför de tar de små... *kram*

Wilmer har hållt på 2h intervallet med mat HELA dagen

• Springsteen

Visst är ni välkomma maxpax som sagt så sitter jag på andra sidan bordet o så får du ju se Wilmer oxå...

Vi kanske ska berätta för övriga att jag o Maxpax har känt varann sen vi var lika små som våra barn är....
    (om vi råkar skriva saker som låter lite konstigt för er andra )

Om ni inte visste de oxå så har Per & Lisa i sesamhuset konkursutförsäljning.. nån som varit där??? HÖrde att de var ganska utplockat.. men vi ska dit imorron o se om vi kan fynda lite

• Springsteen

man kan alltid göra en fuling
    RIng till barnakuten efter kl 17 så kan de inte neka dig att åka in ( de kan försöka övertala dig att stanna hemma o vänta.. men de får inte neka dig om du nu vill åka in..)

Nu ska jag ner o kolla per o lisa rean

• Springsteen

Fyndade ett par fräcka rutiga byxor och ett par snickarbyxor i lite större storlek och en munkjacka på Per & lisa... håller med om att de var jätteutplockat!!! Är ju 70% på onsdag... kanske ska dit o se en gång till större storlekar kommer de ju alltid att växa i...

Nu ska vi hälsa på en kompis i Habo... tänkte titta in på bortbytingen på vägen dit o se om de har nåt kul

• Springsteen

Tisdagen Den 30/1 kl 13.30

Cissie och Tindra
    Therese & Ebba
    Madde och Wilma (om Wilma är kry)
    Petra, Lowa o Willy
    Camilla & Wilmer + kompis Dzenita (DH81)
    ev  Frida & max (maxpax)

Castle: om du parkerar i sesamhuset kan du ta sällskap med oss..  Kan mötas utanför sesam vid 13:10 om du vill ????

• Springsteen
    Maxpax: 75:- för snickarbyxorna jag köpte på per & lisa upp till strl 80 tror jag de fanns..  ... D o jag köpte var sitt par i olika storlekar så kan vi byta sen

Hade visst köpt 5 par byxor i dag till han... fast i olika storlekar sen fick vi ett par byxor o en skjorta av sambons mamma idag me
  • Springsteen

Tisdagen Den 30/1 kl 13.30

Cissie och Tindra
    Therese & Ebba
    Petra, Lowa o Willy
    Camilla & Wilmer + kompis Dzenita (DH81)

Ändrade lite till...

• Springsteen

Hoppas nån hinner se detta nu... jag hoppar oxå fikat... fick erbjudandet nyss om att åka till Lager157 om en timme o köpa lite barnkläder och gå i deras inredningsbutik.... o de är ju inte helt fel för en shoppoholic som jag

• Springsteen

Fika 7/2-07 på Åhléns kl.13.30

Madde o Wilma
    Cissie o Tindris
    Tessan o Ebba
    Camilla o Wilmer

nästa vecka måste jag följa med

Fick 5 bodys shoppade till Wilmer och en hel del på bolagret har även inhandlat minifom idag.. hoppas de hjälper nu... var vaken till 2 i natt... periodvis vaken och jättenöjd o sen blev han störtförbannad o skrek i höga skyn och sprattla jättemycket me benen... o sen jättelugn efter att ha pruttat eller rapat o så vaken o nöjd en stund till o så höll de på från 23 till 2 tiden.. funkade ganska bra med magmassage... men de var de enda..

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping