Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Promenerar gör jag gärna... sa ni tisdag????

• Springsteen

Gravisen.. vi kan mötas vid sesam om du vill...

Kan vi inte gå mot jordbron sen??? Så vi slipper gå tillbaka?? Hoppas att vädret blir lite bättre... är ju inte fel...

en liten efterlysning...
    Är det nån som känner nån som skulle vilja hjälpa till att staba internationellt läger i sommar här i stan??? Vi behöver en människa över 21 som tycker de är kul med läger... inget betalt men vi kan hjälpa till med att söka fonder... ett bidrag till hyra kommer att ges.. mat o logi gratis... Hela juli... så hojta till!!!! Endast 3krav... 21år.. kan prata förståelig engelska/förstå engelska (jag är ingen höjdare men kan ta mig fram )... och tycka det är kul med läger...
    man behöver inte vara från stan eller sverige man får vara 78år om man vill... manbehöver inte ha varit på läger innan.. Utbildning fixar vi...

• Springsteen

vi behöver egentligen 2människor.. vi behöver vara minst 3 och just nu delar jag o sambon tillsammans med wilmer på en plats (½föräldraledig ) Så är det nån av er som vill??? nån syster/bror???

• Springsteen
    Castle.. jag var jättenöjd med BBhemvård... Om ni inte har långt till ryhov så rekommenderar jag de om du känner dig trygg nog att åka hem... säg till om du vill att jag ska berätta mer om hur nöjd jag var... Men du ska inte åka hem bara för att...

Fika efter promenad låter super Jag tror att jag promenerat för mycket nu ett par dagar... har träningsvärk i ljumskarna... Men fick 12670steg igår på räknaren... idag bara 6700 nåt.. men inte dåligt för att bara gått hemma
  • Springsteen
    Castle.. vi åkte ju hem vid 21tiden på fredagkvällen... amningen hade INTE kommit igång.. på lördagen vid 9 så ringde de och vid 10 var de här... Hon hade absolut inte bråttom och hjälpte till med amningen och informerade en massa... Var här i över en timme.. frågade om de räckte att vi hördes per tele på söndag annars skulle jag ringa... ringde även innan hon slutade på lördagen... och sen ringde jag o frågade lite saker... o på måndagen åkte vi upp igen... så jag tror att jag fick mer hjälp hemma där vi kunde ta det i lugn o ro... samma amningställe osv... sen kom inte min mjölk igång förräns på måndan men de tror jag inte att det skulle gjort tidigare om jag stannat...
  • Springsteen
    Mammsing.. tror att lilla vännen har en del sånt.... NÄä nu ska jag umgås med min familj.. suttit här större delen av dagen....
  • Springsteen

Promenad Runt Munksjön+Fika

Tisdagen den 13/2 kl 12.00

Cissie(miidori) o Tindra

Petra O willy O Lowa

Tessan(tokfiorna) o siri

Josefine o Molly

Camilla & Wilmer (åtminstone promenad)

• Springsteen

Tack tack... Bilden var bättre idag än igår i jonkoping.nu
     Pappan är nu oxå anmäld som charmigaste pojkvännen på expressen

• Springsteen
    Blondie 68 skrev 2007-02-08 17:24:06 följande:
    Munksjön ?????? Var ligger den ??? Kan inte jkpg så bra
    Om du parkerar på östra torget så kan vi ta sällskap... i o för sig lite omväg men trevligt sällskap

Nu har jag anmält mig via mail till en scrapbookkurs som jag velat gå JÄTTELÄNGE!!!!! hoppas de finns platser kvar!!!!!! Sambon har tagit en promenad med lillen.. första gången jag är ensam hemma i vaket tillstånd sen han kom.. känns jättekonstigt!!! MEN SKÖNT!!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping