Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

ja en liten plaskpool ska jag skaffa till sommaren i så fall... sitta där i me han

• Springsteen

Kan ju bli trångt Skaffa en stoooor poool

Gud vad jag längtar till o värme....

• Springsteen
    småbarnsliv: Hovslätt.. ligger på blocket.. 3a i en del av ett hus...

Tokfiorna.. troligen för att du inte har plusversionen ???
  • Springsteen

är det inte så att man måste trycka ner andra för att må bättre själv???? Mår man bra själv så har man inget behov av att håna andra... har inte orkat bry mig om vad de skriver.. men tycker mest synd om dem som inte har bättre för sig...

nu ska jag hoppa i säng... har skrivit min önskelista på www.handstamplat.se o hoppas nu att sambon är snäll

• Springsteen
    GOdmorron...
    vi tog en skönt sovmorron... Men nu är både jag och Wilmer påklädda i alla fall I dag är de min tur att få den här förkylningen... Halsen känns som den vore dubbel så har skickat bud till sambon att köpa me sig halstabletter... Får se hur det blir i morron... kanske ändrar så vi fikar istället för promenad Hoppas att alla andar sjuklingar kryar på sig och att flyttningar m.m. går bra

Ska försöka få lite i mig nu... Har ju fikat till frukost de senaste 4dagarna så tänkte ge mig på en riktig frukost idag medans sonen fortfarande tycker de ärkul att ligga vid musikmobilen.. har dragit upp den ca 10ggr nu börjar få ont i fingrarna..
  • Springsteen

lägeheten/huset var superfint!!!!!! eller ja... de var inte så fint nu... men han skulle typ renovera hela... Skulle vara några till som skulle titta på de.. så vi hoppas nu att vi får det!!!!! Får svar i veckan!!!!lagom stor trädgård o så Nära till ica o dagis o sånt håll tummarna åt migRäcka ut tungan Hyresvärden var jättetrevlig oxå!!!!

Jag kommer nog bara på fikat... har oxå blivit förkyld nu ju men ska banne mig komma!!! har kanske min gravida kompis me mig... Men var det 13:20 uppe på åhlens??

Cissie(miidori) o Tindra
    Tessan(tokfiorna) o siri
    Josefine o Molly
    Camilla & Wilmer (springsteen fika) o kanske Dzenita (DH81)
    Tessan o Ebba (på fikat)
    Laila(blondie68) & Louise
    Johanna och Tjocka Magen (promenerar)
    Madde (Thullan) och Wilma
    Lotta(Ozzie) o Filip

• Springsteen
    Blondie: de låter bra dumt att stå o vänta i onödan...

Dzenita kommer hit vid 13 så vi är nog på åhlens lite tidigare oxå... en gravid mage och jag med koboltblå vagn

När det är såååå mkt som ska läsas här så orkar jag inte riktigt lusläsa allt.. såå jag hoppas ingen tar illa upp... (skrik till i så fall )

Men hoppas verkligen att vi snart har lite nya bebisar här i tråden

och jag hoppas vi får lägenheten/huset (vet inte vad jag ska kalla det )!!!!!!!
  • Springsteen

Tack för fikat allihop... Kul när man är många men man hinner ju inte prata me alla (platsbrist oxå )

HÄr kommer kladdkakan.... Jag brukar göra dubbelsats i en större form med avtagbara kanter....

100g smör
    2 ägg
    2½dl socker
    1½ tsk vaniljsocker
    1krm salt
    4msk kakao
    2dl mjöl
    ½tsk bakpulver
    hackad mörk blockcdhoklad ca 100gr (jag bara tar lite o rör ner lite större bitar)

sen är det som att göra sockerkaka först ägg o socker o sen torrt o sist smöret
    200grader 20 min för jättekladdig (dubbel sats) och sen får man öka den om man inte vill ha så kladdig... (10min för muffins)

Men ska testa Miidoris oxå kanske är bättre

Ska vi kanske starta en tråd till för listor???? Vad tror ni????

• Springsteen

jag fixar en och skriver i trådstarten om den

• Springsteen

Så nu var det fixat puh.... tjejlistan var låååångt bak..... kolla nu så de stämmer så jag inte missat nån.... Å den andra tråden är ju bara för listor!!!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping