Gravida/mammor i jönköping
ja en liten plaskpool ska jag skaffa till sommaren i så fall... sitta där i me han
ja en liten plaskpool ska jag skaffa till sommaren i så fall... sitta där i me han
Kan ju bli trångt
Skaffa en stoooor poool
Gud vad jag längtar till
o värme....
är det inte så att man måste trycka ner andra för att må bättre själv???? Mår man bra själv så har man inget behov av att håna andra... har inte orkat bry mig om vad de skriver.. men tycker mest synd om dem som inte har bättre för sig...
nu ska jag hoppa i säng... har skrivit min önskelista på www.handstamplat.se o hoppas nu att sambon är snäll
lägeheten/huset var superfint!!!!!! eller ja... de var inte så fint nu... men han skulle typ renovera hela... Skulle vara några till som skulle titta på de.. så vi hoppas nu att vi får det!!!!! Får svar i veckan!!!!lagom stor trädgård o så
Nära till ica o dagis o sånt
håll tummarna åt mig
Hyresvärden var jättetrevlig oxå!!!!
Jag kommer nog bara på fikat... har oxå blivit förkyld nu ju men ska banne mig komma!!!
har kanske min gravida kompis me mig... Men var det 13:20 uppe på åhlens??
Cissie(miidori) o Tindra
Tessan(tokfiorna) o siri
Josefine o Molly
Camilla & Wilmer (springsteen fika) o kanske Dzenita (DH81)
Tessan o Ebba (på fikat)
Laila(blondie68) & Louise
Johanna och Tjocka Magen (promenerar)
Madde (Thullan) och Wilma
Lotta(Ozzie) o Filip
Tack för fikat allihop...
Kul när man är många men man hinner ju inte prata me alla
(platsbrist oxå
)
HÄr kommer kladdkakan.... Jag brukar göra dubbelsats i en större form med avtagbara kanter....
100g smör
2 ägg
2½dl socker
1½ tsk vaniljsocker
1krm salt
4msk kakao
2dl mjöl
½tsk bakpulver
hackad mörk blockcdhoklad ca 100gr (jag bara tar lite o rör ner lite större bitar)
sen är det som att göra sockerkaka
först ägg o socker o sen torrt o sist smöret
200grader 20 min för jättekladdig (dubbel sats) och sen får man öka den om man inte vill ha så kladdig... (10min för muffins)
Men ska testa Miidoris oxå
kanske är bättre
Ska vi kanske starta en tråd till för listor???? Vad tror ni????
jag fixar en och skriver i trådstarten om den
Så nu var det fixat
puh.... tjejlistan var låååångt bak..... kolla nu så de stämmer så jag inte missat nån.... Å den andra tråden är ju bara för listor!!!!!