Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

kan ju tipsa om att babyproffsen har kampanj på näsfrida just nu 49:- och 18 :- för filter.. Köpte igår!!!

Har varit på BVC idag nu och Wilmers viktkurva går rakt upp... blir nog en riktig tjockis till bebis

Någon som har tips på vad man kan göra  när man inte bör böjra på öppna förskola o sånt än.. Förkylningstiderna som börjat har ju fått fart på RS oxå.. vet inte om jag ska med på fikat heller.. SSk på BVC tyckte först vid 2mån.. o jag håller med henne fast är såå rastlös ju... Kankse nån som vill barnvagnspromenera???

• Springsteen

kan ju tipsa om att babyproffsen har kampanj på näsfrida just nu 49:- och 18 :- för filter.. Köpte igår!!!

Har varit på BVC idag nu och Wilmers viktkurva går rakt upp... blir nog en riktig tjockis till bebis

Någon som har tips på vad man kan göra  när man inte bör böjra på öppna förskola o sånt än.. Förkylningstiderna som börjat har ju fått fart på RS oxå.. vet inte om jag ska med på fikat heller.. SSk på BVC tyckte först vid 2mån.. o jag håller med henne fast är såå rastlös ju... Kankse nån som vill barnvagnspromenera???

• Springsteen

hmmm... familjeliv är ju lite knäppt nu inte meningen att läggas in 2ggr

• Springsteen
    Castle.. jag fick på mig min efter ca 2veckor.. fast då hade jag oxå gått ner alla gravkilon... men jag hade gräsligt mycket vätska....
  • Springsteen

Castle.. jag trodde inte de var sant när jag ställde mig på vågen alla sa ju att de är sååå jobbigt att gå ner alla kg... men idag exakt 1månad efter så ligger jag minus 18 och jag gick upp 15 under grav så de behöver inte vara katastrof .. fast jag har ju en hel del kg att gå ner sen innan... så jag hoppas att amningen nu hjälper till me dem!!!!

• Springsteen

2006

Augusti
    Thullan: Wilma född 22/8 (första barnet)

2007

Januari
    Springsteen Wilmer född 5/1  första
    MN, Emil född 10/1, son född 98
    Kottten bf 28/1 tredje barnet, töser födda 97 & 02

Februari
    Castle bf 2/2 första barnet

Juli
    Calylite bf 20/7 Första barnet

November
    JennyA´, son född 28/11-05

Lustigt med RS info.... Men förkylning på små är inte roligt oavsett... Är det bara jag som är så stirrig???

• Springsteen

Vi är nog smartast i världen... vår son låg tyst o stilla o var jättetrött... vi tänkte att han brukar ju alltid somna om man går en sväng.. nu skriker han för fulla muggar
    Jag föll bort från listan så skriver in mig igen...

Grattis Gravisen...

O jag fattar inte vem snokaren var egentligen... men fattar vem de är man misstänker att hon hade som alias nr 2

2005

November
    JennyA´, son född 28/11

2006

Juli
    Angeelica83: Tifa född 27/7 (första)

Augusti
    Thullan: Wilma född 22/8 (första barnet)

September
    Tokfiorna:Siri född 28/9 (första)

Oktober
    Miidori: Tindra född 8/10(första barnet)
    Therese: Ebba född 11/10 (första barnet)

November
    Tintan: Emilia & Michelle 15/11 (Benjamin född 03)

2007

Januari
    Springsteen Wilmer 5/1 första barnet
    MN, Emil född 10/1, son född 98
    Kottten bf 28/1 tredje barnet, töser födda 97 & 02

Februari
    Castle bf 2/2 första barnet

Mars
    Stina84 bf 5/3 första barnet

Juli
    Calylite bf 20/7 Första barnet

• Springsteen

Hejhej...
    Nu är sambon störtförkyld.. o kan ju inte rikgtigt köra ut han hemifrån... så då spelar de ju ingen roll egentligen om de är fler förkylda på onsdag Sambon syster skulle komma efter viktväktarna.. nån som vet när det är??? men jag borde ju kunna vara med en stund...

Angelica... Vidis typ 95??? (dålig på år...) o så har jag gått i samma klass som din sambo på högstadiet... hälsa från Camilla

• Springsteen
    MN: WIlmer bajsar flera gånger varje dag... Men har inte hört nåt annat än att de kan gå upp till 2veckor emellan... han får ju i o för sig jättelite tillägg på kvällen... Men ger man ersättning så ska man nog ha koll på att de bajsar... Ring BB ikväll o fråga Men jag hade nog inte varit orolig om han inte bajsat på en eller två dagar... 3e dagen hade jag nog börjat undra...

Nu har vi storstädat och Wilmer har hängt i bärselen... funkar så länge man rör sig HELA tiden... Har bara småstädat sen han kom o de behövdes verkligen en större städning..
    o sen har vi gått en liten promenad... Haft stegräknaren på mig och är redan över 10.000steg känns mycket bättre att traska runt me han då
  • Springsteen
    min blev oxå raderad... står fortfarande hur många men de var inte många på listan!!!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping