Gravida/mammor i jönköping
VÄlkommen Kesso
VÄlkommen Kesso
Misanmi... vet att de är väldigt populärt i kristina gården... babycafe.. o babysång.. men aldrig testat själv än...
Vem var de som gick på rosenlunds??? tänkte gå dit nästa vecka...
huset jämte kristina kyrkan.. öster.. mitt emot wasa påtår...
Godmorron
Jag tror att minifom dropparna har hjälpt.. de tog bara 20min innan han somnade igår (istället för 2h) och har inte varit så där "skitförbannad på 2sec" sen vi börja med dem igår eftermiddag... UNDERBART!!!!!
Är avis på dig Miidori som har en sovande dotter ca 12h!!! Undra när de händer
Sitter o väntar på min moster som skulle komma vid 11.. men ringde o sa att de är ca 1h sena o ska förbi mormor... och nu är det 2h snart... Funderar på om man vågar gå ner till tvättstugan...
Vad händer för alla idag??? ska nog gå ner till stan o hämta ett paket när moster varit här.. undra vad de kan vara i de
lika spännande varje gång.. o jag är där ganska ofta så undra vad de tror
Hej alla nya!!!!
alla är välkomna
Fika brukar vara nån gång i veckan och olika tider dagar... o alla har inte varit med o fikat... jag har bara varit med på en o då var vi 4st...
pratar gör vi om allt möjligt... och de är både gravida och mammor.. (fast de flesta har fått, men man är lika välkommen ändå)
har ni tänkt på vad många de är som heter nåt på W
hade inte tänkt på de tidigare....
kul me så många!!
halkade gjorde jag inte men blöt blev jag!!!! Usch vilket väder!!!!! men de var skönt att komma ut ändå
Känner att jag börjar bli så rastlös... I morron ska vi ta kort i alla fall till tidningarna.... Vart ligger atelje anexus??? låg väl på östra storgatan innan?? men flyttade...
Lider med dig medistra... Vi hade de inte så jobbigt egentligen... men glad över att minifom verkar hjälpa här... han har varit världens snällaste bebis sen vi började me dem... somnade utan att vi behövde vanka omkring hela kvällen.. o låg snäll o "lekte" själv på en filt under lite längre stunder igår
o idag har han bara pipit lite när han varit hungrig
och igår så behövde vi inte ens ge han ersättning.. o han sov FEM timmar innan han ville ha mat!!!!!!! Jag är överlycklig
VI hittade till ateljen
innan vi såg svaret... så nu är vi med i tidningarna under närmaste veckan... Han var dock jättearg när vi skulle ta till jonkoping.nu
lite synd..
Välkommen angelica
Sambons syster ville komma på onsdag men ska försöka styra det så jag kan fika ändå.. (hon har inte sett han än då hon varit förkyld..)
Vi har varit o fotat idag.. och de var bara familjefoto som gäller... coh de var trevliga både på JP och jonkoping.nu.... visserligen var den ordinarie sjuk...