Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Kan vi inte göra en namnlista så jag kan ha lite koll på vem som är vem på msn nu ???
    jag börjar...

Springsteen = Camilla

• Springsteen

Godmorron allihop

Trist Kotten!!!! Men nu kanske besökförbudet hinner hävas Jag lovar att bebis kommer ut nångång även om de inte känns så

Calylite: Finns ju inget värre än när djuren är sjuka... Kommer ihåg när Madame blev kastrerad o operationen gick fel... HOn var jättedålig och fick akutop... Pigg i dag men gud vad jobbigt de var...

Sitter här o väntar på min farmor o farfar som ska komma o hälsa på lillen... skulle vart här för en halvtimme sen och VARFÖR använder de inte mobilen som de fick förra julen??? Deras argument är att den inte fungerar ute i deras hus på landet... MEN de fick ju den för att ha den i bilen när de åker iväg... De har ju en fungerande hemtele!!!! SkrikandesVad säger man???

Tänkte bara säga de me att även om vi börjar prata på msn så kommer jag inte sluta skriva här

Vad ska alla göra idag??? Sambon ska åka iväg o jobba sen och kommer inte hem förräns vid 7 o då ska vi på "fika för freden".... Nån som känner för promenad i em???

• Springsteen

angelica: 3dagars feber??? kissar hon som vanligt??? färg lukt osv??? äter??? slö?? Ring barnmott... vi fick numret i vår bvc bok...

nu har de åkt... gud vad puttenuttig min farmor blev

• Springsteen
    J e n n y A skrev 2007-02-09 13:12:46 följande:
    Springsteen: Vilken BVC mottagning går/tillhör du? Har för mig du sa att du bodde på Öster?eller? :)
    Rosenlund... DU???
  • Springsteen
    J e n n y A skrev 2007-02-09 22:31:11 följande:
    Springsteen: Jag med. Har hon Maria.
     NÄ vi har kerstin.. går du på öppna förskolan???
  • Springsteen

Välkommen Bluebride

Nu har jag rensat näsan på sonen för 4e morronen i rad... helt igentäppt på morronen.. Hade de varit en själv så hade man hoppats att de skulle bryta ut lite mer, men de hoppas jag verkligen inte nu... så synd om han och han blir så förbannad när han inte får luft.. o när jag "spolar" rent den så blir han cool lugn...

sambon jobbar just nu och jag ligger o irreterar mig på en sak han gjorde i går fm... skitsak.. så vet jag att om jag inte frågar varför han gjorde så kommer jag inte kunna släppa de och så blir jag irreterad över att jag bryr mig om varför... Så nu funderar jag över om jag ska skicka ett mess eller bara låta de vara (åtminstone tills han kommer hem)...

Hans kompisar kommer i dag för att träffa Wilmer... Ska  bli kul... de bor i gbg och man träffar dem inte så ofta.. sist var väl i september o de var jätte intresserade av magen

• Springsteen

Missade visst några Välkommen joana & Neo!!!

Ang hår... Min mage har blivit gigantiskt hårig under grav... hoppades att de skulle börja trilla bort nu men inte än... såna långa hår oxå.. vill ju inte raka den för då får man väl hålla på me de livet ut... annas har jag inte märkt av nåt håravfall än...

HOppas de sätter igång för er nu kotten och Castle... sov o vila så mycket ni kan (har ni aldrig hört förr nu?? )

• Springsteen

Angelica... ge flytande i stället.. som jag skrivit tidigare i tråden så tar de bara upp ca 30% av supparna mot    100% av flytande... tråkigt att de inte ger me sig...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping