Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

hehe.. jag brukar ju alltid banga men som de ser ut nu så ska jag komma

• Springsteen

Vi ska döpa traditionellt... vi håller på med den svåra frågan vilka vi ska bjuda.. vill ha ett litet dop.. men när vi har rensat o bara tagit de viktigaste så blir det 28st Hur gör man utan att starta 3e världskriget i släkten???
    O sen ska vi ha "after dop" på kvällen för våra vänner istället för tråkigt släktkalas

Angelica: kan minnas fel.. men bodde vi inte i samma stuga med jasmin o julia??? (svårt att glömma dem.. ) Var där ute varje sommar i 8 år.. vet att jag varit på tonår med din syster oxå...

Castle.. jag ska försöka få med mig min gravidkompis i morron oxå

• Springsteen

KUL kotten Har glömt att fråga.. hade du nån nytta av alla ullaredstips ???

• Springsteen

Wilmer är förkyld!!!! De jag fasat för länge nu!!!! Vakna o var helt igenkorkad i näsan o grinig... Tur att vi inhandlat allt som näsfrida nezeril m.m. Så jag får nog hoppa fikat idag... vill inte dra ut honom... o jag som verkligen hade sett fram emot att få komma ut o träffa nytt folk....

• Springsteen
    Kotten: Vet precis hur du känner det!!! Svärmor vågade inte ringa sista veckan... ringde till sambons mobil istället Hade hon frågat en gång till hur jag mådde och sen låtit sådär förstående och frågat är det verkligen bra??? så hade hon nog åkt på en rak höger o jag blev i o för sig lika irreterad när hon ringde till sambons mobil o hörde hur allt var.. fattade hon inte att jag ville vara ifred?? Min mamma vågade inte ringa... smart kvinna
    Gnäll på du.. skriv i min inbox/gästbok om du vill Jag var med i en gnälltråd för gravida här o de hjälpte ganska bra
  • Springsteen

kotten: självklart Skrattande GB o inbox i alla fall

• Springsteen

hmmm får se om bilden kom in annars får ni jättegärna gå in o kolla hur duktigt min kille håller huvudet stolt mamma som växer ett par decimeter
  • Springsteen
    J e n n y A skrev 2007-02-07 11:40:36 följande:
    Springsteen: Jätte duktig. Hur gammal är han nu? Passade på och kika på de andra bilderna med. Så söt man kan va.
    1 månad o 2 dagar
  • Springsteen
    Tintan.. ska vi sitta här o tycka synd om varann Börjar känna detsamma... vad ska man göra hela dagen??? funderar på att lära mig photoshop som jag laddade hem igår... Men de är ju skitsvårt.. har bara lärt mig hur jag målar svarta streck på bilden.. o de är ju inte så kul...
  • Springsteen
    TACK
    Den som uppfann bärbar dator borde få nobelpris.. vet inte hur jag skulle överleva dagen annars... håller på att uppdatera mitt msn space...
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping