Inlägg från: Springsteen |Visa alla inlägg
  • Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Godmorron...
    Gud vad jag är trött idag... Wilmer har nog kommit till nån tillväxtperiod.. han åt varannan timme under förra natten, var 4-6e timme under dagen igår och varannan timme under natten  nu med... Brukar ju vara tvärtom!!!! O naturligtvis så vakna han nu vid 7... o sambon är o jobbar... måste passa på att sova under hans sovperioder i dag!!!

Tips till er som är i flytta taget Ikea säljer tullsta fåtölj för 250:- nu tillfälligt. .naturvit.. så vi råka impulsköpa en fåtölj igår

ha en bra dag med mkt så härligt att de var ljust när man vakna vid 7 idag

• Springsteen

Usch thullan.. Hoppas att Wilma kryar på sig!!!!

Sitter o väntar på sambon ska komma hem.. se om han vill följa me ner till stan eller sova en stund när vi är ute..

• Springsteen

Isako.. sorry lägger till dig så du ska kunna gå in

Fick våfflor idag hos min farbror med familj ... mums... så kul att se hur släkten förändras bara de kommer en liten

Smiter bara in en snabbis.. sonen sover o är nyäten så nu borde jag ha en 2h scrappande MINST för mig själv

• Springsteen
    Småbarnsliv skrev 2007-03-25 21:04:57 följande:
    Isako.. Nej fan idag har det ju varit värsta skitvädret så vi var bara ute i lite snabbt så han fick köra bobbycar & gräva lite.. Jag frös som fan.Nu ikväll är jag supertrött, eller jag har varit det hela dagen. Var hos mamma innan, de andra skulle äta våfflor.. Jag satt fan & somnade rakt upp & ner i soffan.Ska ha Simon hemma ifrån dagis imorgon, är inte mig själv...Är bara grymt trött vad fan de beror på nu..Och ja Isako, jag sa ju att vi får bli lesbiska......•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:• www.lixenstrand.org.uk
    Trött... hmm kan de bero på att du är gravid???
  • Springsteen
    Ozzie... Wilmer är oxå helknasig med alla rutiner o sånt just nu... brukar väl vara en tillväxtperid nu???!!! (de är väl jämngamla ) vill hellre leka sig "skriktrött" o vaknar hela tiden.. äter hela nätterna osv...

Kottten inte klar än... blir avbruten hela tiden o lillen ligger vid bröstet för 3e ggr på kort tid Fundersam
  • Springsteen

JennyA du skulle ju me.. skriv upp dig nu då

Ev skulle Dzenita med sin lille Denni oxå med...  men hon hade besök som skulle åka hem på onsdag fm..  så de berodde på när de åkte... Ev så tar jag me en kompis till

Varit på lååångpromenix idag.. så skönt!!!! o babblade skit man behöver verkligen prata av sig ordentligt emellanåt

• Springsteen

Ska bli kul att träffa dig med Counterfeit vi har visst gått om varann på fikorna

En liten som har slocknat här jämte mig efter ett morronpass i babygymmet med pappa i köket så söt han är

Funderar på vad man ska hitta på i de fina vädret??? tänkte gå till Öppna förskolan.. men de är ju lite för fint väder känns de som för att sitta inne....

ha en bra dag allihopa

• Springsteen

Vad jobbigt Pärlan.. men hoppas verkligen de vänder nu när solen kommer synd att du inte kunde komma med i morron!!!!!!

Har promenerat en massa idag o druckit för lite så nu har jag ont i huvudet...

• Springsteen

Småbarnsliv... utelek är alltid bra.. man blir så härligt glad av

Ja tack allihopa för fikat... Alltid lika trevligt tror dock inte de var så uppskattat att vi flyttade runt o såå de blängde ganska bra...skönt att vi snart kan vara ute och skräääla så mycket vi vill och skita ner

Synd att du Ozzie kom så sent... Sången var trevlig i alla fall

VI åkte upp till stadsparken efter och promenerade lite... (med alla andra barnvagnar ) o så var det ett får som måste vara dräktigt... gud vad jag kände igen mig.. vaggande och så såg man hur de sparkade... usch vad jag är glad att han är ute.. sista tiden var inte lika rolig som den i mitten Fast roligast är ju nu

• Springsteen
    Kottten skrev 2007-03-28 21:47:13 följande:
    springsteen: mer info om måndag!!! pris? lite va för sorts träning? o om vi blir många, kan de bli fika efteråt eller nåt tror du? berätta!!!!! Jag e snart desperat över att få träffa er juh!!! hihi...Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
    Skickar över frågan till Maxpax om hon läser
  • Springsteen

Vi tar en fika efter maxpax jag kan duscha där
    psst..-. tokfiorna du har inte skrivit upp dig

Ska iväg och fika i stadsparken nu råkade bli 3 satser bullar bakade igår (ca90bullar) vilket inte gick in i frysen o så ska vi till Dzenita o Denni ikväll.....

Mitt barn har ett så underbart morgronhumör.. smittar som bara den så härligt!!!

• Springsteen
    tror ni inte att när jag kom ut så var batteriet dött på bilen så nu måste vi köpa ett nytt batteri oxå.... så de blev inte stadsparken men de var lika härligt på mias innegård
  • Springsteen

Ska genast gå o titta i JP Castle... Är de på atlantis eller rosenlund??? Vi kom ju inte me på denna omgången.. (delvis mitt fel . de har ju så dumt system på rosenlund.. ska ju maila står det o anmäla sig och de gjorde vi men hörde inget mer sen... o ringde inte heller)
    Hojta bara till när du orkar

Har en fråga till er alla... de har ju varit ganska mycket tjafs på tråden och jag vet att ganska många har lämnat den pga det... är inte så pigg på att starta en ny just nu... snart så går den ju ut... vad tycker ni???  VIll inte starta en tråd och bli känd som den som har "tjafstråden"

• Springsteen

Tråkigt Nightwish.. du får förklara på nån fika sen....

Kanske ska tillägga att jag vill ju inte mista alla pga att tråden läggs ner

skiner och vi ska ner i källaren o rensa inför flytten men de måste göras... nu hör jag att frukosten är klar

• Springsteen

Nån som har tips på vad man gör med en tokarg son???
    Varje kväll runt 21 (+- nån timme) nu i en vecka har han blivit tokarg.. inget funkar..  lägger man ner honom så blir han ännu mer tokarg o tappar andan så skriker han... låter inte som magknip... när han skrikit ca 45min så går det att ge han mat o sen skriker han en stund till o somnar av utmattning.... så nu efter 1h o 20 min så sover han hos pappa...
    Är säkert en tillväxtperiod.. och hoppas innerligt att de går över snart!!!!

Har vart o tittat på vår nya lgh idag o blev ganska besviken.. såg en massa som vi inte sett tidigare och de som bodde där nu visade en hel del... som fuktskador på 3ställen bla under kaklet i köket.. alla lister var gula.. hon hade själv målat på vissa ställen o de var jätte flammigt!!!! de var spänntak så de går inte att sätta upp lampor i taket mer än i köket... En dörr var jätteful o färgen var bortskrapad men inte målad... en dörr var sönderslagen så den hade de inte ens uppe... Enda som var fint var badrummet.. Vi har mailat hyresvärden med en lista på vad han MÅSTE göra... så får se... kan tänka mig att måla lite själv för att de är kul.. men nu var de så mkt... hyresvärden hade enbart bytt köksluckor och satt in ny kyl/frys o spis på över 7år... O vi hade ju sagt att vi kan kakla själva.. men nu när de var fukt bakom o kaklet höll på att lossna så vågar vi ju inte de... Så håll tummarna för oss

• Springsteen

Blev bara jag o kottten på friskis idag då

Så jag kan med gott samvete tugga i mig en bulle efter

• Springsteen

NÅgon annan får jättegäran starta en ny

Jag sa att vi går till malmborgs efter... inte värt att terrorisera samma fik för ofta
    Runt kl 12... gympan slutar ju 11:15  ungefär o så ska vi duscha o sååå...  Kul om flera kommer

lägger till dig Angelica.. missat några o de är inte meningen så hojta i så fall

• Springsteen
    Castle... ingen aning... funderar på om jag ska ringa dit snart... blondie hur gjorde du???

Kottten har tagit på sig att starta en ny tråd o jag kommer ha kvar listtråden..

Tycker att ni kan följa med oss på gympa igen om 2v... de var riktigt trevligt o jag behövde inte gå ut med Wilmer (och ingen annan heller )
  • Springsteen

fick svar om lgh nu för ett par minuter sen om att han skulle inspektera lgh under veckan o sen återkomma.. Fukten skulle åtgärdas och de var redan planerat!! Så nu hoppas vi på de bästa

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping