Inlägg från: Pärlan81 |Visa alla inlägg
  • Pärlan81

Gravida/mammor i jönköping

Kikar in o skriver någrarader så den sparas i favoriter! Hi hi!

Varför öppna ännu mer trådar för?

Lycka till ni som ska snart in o föda! Så spännande!

Ska också börja på babysim nu snart men på atlantis spa där jag gick med sonen. Blir nog när Molly är 5 mån.

Annars är jag o Molly förkylda, vi blir det en o en härhemma så vi smittar ner varran hela tiden... suck suck. Blir nog pussförbud härhemma snart, om det ens går vill säga

Thullan: Minns svagt allt med smakisar men man ökar ju med tiden antalet skedar sen ska de kunna äta ett helt mål. Jag fick rådet att börja ge smakisar med gröt så det var det första målet jag bytte ut till. Allt efter hur min sons takt gick.

Här är det dags om en månad, men det blir nog lite längre...

Kram kram !!!!

• Pärlan81

2006:

Augusti:
    Thullan: BF 28/8, Fick en dotter, Wilma 22/8

September:
    Pärlan81 son född -04, dotter född 29/9

Oktober:
    Miidori: BF 5/10,Fick en dotter,Tindra 8/10
    bebis i oktober: BF 7/10, fick en dotter, Ebba, 11/10
    Jomi: BF 17/11 Fick en dotter Wilma 31/10

November:
    Tintan: BF 26/11,fick 2 döttrar Emilia & Michelle 15/11,son född 2003 Benjamin
    gravisen BF 31/10, fick en son 15/11,,  en dotter fött 04

December
    MN72: BF 29/12, son född 98 väntar ivrigt

2007:
    Januari
    Springsteen: BF 3/1
    Kottten: BF 28/1, döttrar födda -97 och -02

April
    Counterfeit, bf 7/4

• Pärlan81

Miidori: Man behöver inte börja med gröt men mitt bvc tyckte jag kunde byta ut ett amningsmål till ett grötmål.

• Pärlan81

Jag har inte heller vart jätteaktiv i denna tråd, man har ett busfrö på 2 år samt en liten så data tiden är verklgien begränsad här med!

Jag hänger gärna med o fikar längre fram. Tänker också på rs och så.

Jag har alltid fått rådet att undvika folksamlingar de 3-4 första månaderna just i rs tider.
    Det håller jag på så gott jag kan. Sen efter 4 så kommer jag börja på öppnis o även gå ut lite mer med henne.

nu är det ju en mild rssäsong enligt läkaren på hälsan. De hade inte haft ett enda fall. men man vill ju hålla de små så friska det bara går. Min skrutta har o är precis förkyld nu, brollan som smittat så här är det nästan oundvikligt med ett syskon som går på dagis.

Ha det gott!!

Kram kram

• Pärlan81

Springsteen: Stort grattis till din pojk! Så kul att det gick så bra o at du fick åka hem tidigt!

• Pärlan81

Småbarnsliv: Grattis till plusset!!!  Och välkommen hit med!

• Pärlan81

Vilken tid på fikan? Har en son som går på dagis på fm så det måste bli innan 12 om jag ska kunna...

Fika torsdag 11/1
    Kotten
    Thullan (om inte nåt inträffa)
    Therese o Ebba
    Cissie och Tindra(om inget annat kommer imellan)
    Pärlan81 med Molly (som ovan plus om det är på fm innan 12. pga sonen som går på dagis)

Natti natti
  • Pärlan81

>Grattis Medistra! Loke var fint namn! Det ahde vi ju som pojknamn! men vi fick en underbar Molly istället Hoppas allt gick bra!

Idag har vi vaccinerat lillpluttan, ett litet pip sen lika glad som innan. Hon skulle tagit den förra veckan men hon var sjuk då.
    Hon vägde 6680 o var 63,5 cm en tjockis också , blir väl lång som brollan verkar det som.

Grattis Springsteen!!!

• Pärlan81

Välkommen så mycket Ankie! Här får det nog plats hur många som det bara går!

• Pärlan81

AnkieE: Finns ju babysim på både atlantis (där ska jag gå, gick även där med sonen) och på rosenlund. Sen finns det babyrytmik, babysång, öppna förskolan. Ska börja på nåt liknande med min son det där på friskis med en kompis o hennes son. Sånt är ju kul med!

FInns väl mammyoga med va?

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping