Gravida/mammor i jönköping
MN72: Stackare!!! Inte lätt, hoppas ni mår bättre o att han går upp bra! Kram till er båda!!!
MN72: Stackare!!! Inte lätt, hoppas ni mår bättre o att han går upp bra! Kram till er båda!!!
misanmi: Jag funderar på vart jag ska gå på öppnis. Är det bra där? Vilka tider är det för oss med småttingar.
Välkommen till tråden!
Misanmi: Det är tidigt men perfa då jag har en liten pojk som är på dagis då. Så det kanske man gör!
Nu snöar det, jippiii
Jippiiii! Snö! Sonen tycker det är så skoj! Fått pröva sin nya snowracer, malligast i stan typ
Sitter hos svärmor nu o Zack badar jacuzzi, det bubblar för fullt därinne hör jag haha.
Hoppas ni alla njuter av helgen!
ha det så trevligt på fikan!
kram kram
Jag VILL hänga med på fikan nästa gång. 10.30 vore en bra tid för mig med ett barn på dagis....
Annars kan jag försöka få hit mamma om hon är ledig att sitta barnvakt en stund.
Kram på er!!!
Förresten i förrgår rullade tultan från rygg till mage så nu rullar hon åt alla håll o flera varv. Blev helt paff när jag såg att hon rullat bort från sin filt.
Sen äter hon numera sina fötter med, de verkar goare än nappen som hon ALDRIG tar. Suck!!
Nästa vecka blir det start av smakisar i varje fall. Ska bli lite spännande!!!
Kram kram
Hi hi, min son har vääääldigt mycket spring i benen, skulle inte få ro att sitta lungt då tyvärr. Vi får se hur d blir nästa gång ni fikar.... Det börjar ju bli dags för öppnis nu med ju!
onsdag 11? eller tisdag 13.30?
Jag kommer om jag får barnvakt då
Har fikaträff med kompis inplanerad nån av dagarna med så jättebra om ni kan säga vilken av dagarna. I så fall blir 13.30 bättre för min del.
Ni alla ligger på min med
Brrr jättekallt idag! Jag är genomförkyld med. Så jag hoppas mina små inte smittas av mina baciller nu!!!
Ska väl plocka lite nu då, det vanliga
Kram kram!!